سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مدیریت عوارض سرطان

مدیریت عوارض سرطان :

به منظور آموزش مدیریت عوارض ناشی از بیماری سرطان، کارکنان کلینیک «مراقبت حمایتی و تسکینی» مرکز جامع کنترل سرطان به صورت داوطلبانه کلا‌س‌های آموزشی را در قالب دوره‌های دوماهه در سالن کنفرانس «موسسه خیریه بهنام دهش پور» واقع در ساختمان رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش برای بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنها برگزار می‌کند.

وقتی فردی دچار یک سرما خوردگی معمولی می‌شود به محض این که شروع می‌کند به مصرف دارو احساس ضعف و بدن درد ناشی از سرما خوردگی باعث می‌شود کم حوصله‌ تر شود و نتواند تا چند روز به راحتی روز‌های قبل به تمام امور خود رسیدگی کند حال فرض کنید با یک بیماری سخت­تر و مقاوم­تر نسبت به سرماخوردگی سروکار داشته باشیم؛ بیماری سرطان جزو آن دسته از بیماری‌هایی است که علاوه بر تاثیرات زیادی که روی زندگی افراد مبتلا به آن می‌گذارد بلکه زندگی افراد نزدیک در ارتباط با بیماران مبتلا به سرطان را هم تحت شعاع قرار می دهد. از این رو مدیریت عوارض ناشی از بیماری سرطان یک امر ضروری برای افراد مبتلا به بیماری سرطان وخانواده آنها است.

این جلسات روزهای یکشنبه و طبق برنامه زیر به مدت یک ساعت (از 11 تا 12) در سالن کنفرانس موسسه خیریه بهنام دهش پور برگزار می شود.مدیریت عوارض سرطان،مدیریت عوارض سرطان 2

دیدگاهتان را بنویسید