سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

برگزاری کارگاه های روانشناسی برای بیماران و همراهانشان

برنامه‌های خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور در همراه سرا، از سال های گذشته تاکنون به صورت مدون و منظم با مشارکت داوطلبان همیشه همراه گروه خدمات حمایتی برای بیماران و خانواده های آنها در حال برگزاری است تا این عزیزان دوره درمان خود را در محیطی ساده و صمیمی، با امید، نگرش مثبت و انگیزه بیشتری پشت سر بگذارند.

یکی از این موضوعات، برگزاری کارگاه های روانشناسی برای بیماران و همراهانشان با موضوعات مختلف از جمله کنترل و مدیریت خشم و عصبانیت، استرس، اضطراب، اعتماد به نفس، عزت نفس، تآب آوری و … است. در این کارگاهها در مورد دردها و رنجها و مشکلات روحی ناشی از بیماری با بیماران و همراه آنها صحبت میشود و راهکارهایی جهت رفع این احساسها به بیماران گفته میشود. همچنین در این کارگاها در مورد احساساتی که بیماران در طول دوره درمان و بیماریشان با آنها مواجهه شده اند مثل ترس، غم، عصبانیت و … صحبت و بررسی میشود و بیماران حس همدلی را دریافت میکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور طی ساعات اداری از ۸ صبح الی ۱۶ می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی خدمات حمایتی ۱۰۵ و ۱۰۸ و ۱۲۷ و همراه سرا ۳۳۳ تماس حاصل نمایید.