سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

واحد مددکاری پل ارتباطی بیماران مبتلا به سرطان با موسسه خیریه بهنام دهش پور می باشد و به عنوان اولین اقدام، مددکاران و کارشناسان موسسه در این واحد پذیرای بیماران مبتلا به سرطان  از اقصی نقاط ایران هستند.

این واحد با انجام بررسی های تخصصی و تشکیل پرونده، میزان و نوع حمایت های موسسه به بیماران مبتلا به سرطان را براساس معیارهای کارشناسی و بررسی وضعیت درمانی، معیشتی و سطح خانوادگی آنها در طی دوره درمان بیمار را برعهده دارند.

واحد مددکاری موسسه علاوه بر ارائه خدمات حمایتی، پل ارتباطی موسسه با بیماران است و سعی دارد بیمار را در مسیر درمان آگاه کرده و با راهنمایی های لازم و مداخلات اجتماعی در خصوص حمایت یابی و دریافت مساعدت از ظرفیت های موجود شامل بیمه های مختلف، بیمه تکمیلی و امکان مراجعه به سایر موسسات و نهاد های دولتی و غیر دولتی، از اضطراب، تنش و سردرگمی بیمار و خانواده او بکاهد.

واحد مددکاری موسسه فعالیت های خود را از سال ۱۳۷۹ به صورت مستقیم و از ابتدای تاسیس موسسه در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش آغاز کرده است و  در مرداد ماه ۱۳۹۸  با توجه به ازدیاد تعداد مراجعه کنندگان و کمبود فضا و همینطور جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و حفظ شان و کرامت انسانی بیماران و مراجعه کنندگان، به فضایی بزرگتر انتقال یافته است و در ساختمان جدید در خیابان شریعتی پذیرای مراجعه کنندگان عزیزمان هستیم.

همچنین این واحد از سال ۱۳۹۳ در بخش انکولوژی بیمارستان امام حسین (ع) نیز پاسخگوی مراجعه کنندگان می باشد.

جهت بهره مندی از خدمات حمایتی و مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور خواهشمند است، موارد زیر که مربوط به روند تشکیل پرونده و همچنین نکات لازم در هنگام مراجعه می باشد را مطالعه فرمایید.

Social work unit:
Social work unit is the communication bridge between cancer patients and Behnam Daheshpour Charity Organization and for the first measure, counselors and experts at this unit would welcome patients from all over Iran.
This unit through specialized assessments and file creation, would take the responsibility of patients based on profession criteria and their medical, financial and family status during the period of the treatment.
In addition to providing support services, this unit is the communication bridge with the patients and aims to inform patients about the treatment process and necessary guidance and social interventions, advises on getting help from available resources such as various insurances, supplementary insurance and possible supports from governmental and non-governmental institution; and these all would help the anxiety, tension and confusion of the patient and their family.
The support unit of the organization has started its activities since the establishment at 1379 (2000) directly in radiotherapy and oncology departments of Shohada Tajrish Hospital and in Mordad 1398 ( August 2019) , considering the increase in the number of visitors, space limitation and to provide better and more desirable services (preserving the dignity and the rights of patients and the visitors), this unit has relocated and is now serving dear visitors in a more spacious building in Shariati street.
Moreover, since 1393 (2014), this unit has also been responsive to visitors in the Oncology Department of Imam Hussein Hospital.

  • حضور بیمار در واحد مددکاری و ارائه مدارک شناسایی معتبر (ارائه شناسنامه و کارت ملی بیمار و کپی از تمام صفحات آنها – در صورت عدم امکان حضور بیمار در واحد مددکاری، حضور یک نفر از بستگان درجه یک جهت تشکیل پرونده با ارائه مدارک شناسایی الزامی می باشد)
  • ارائه کارت درمان (در صورتی که بیمار تحت درمان در بیمارستان دولتی است)
  • کپی از برگه پاتولوژی (مشخص بودن نوع بیماری و برگه پاتولوژی و مدارک درمان باید به نام خود بیمار باشد)
  • ارائه پروتکل درمانی (تکمیل شده توسط پزشک متخصص معالج رادیوتراپیست و یا آنکولوژیست و یا هماتولوژیست، تعداد دوره‌ها و تاریخ حتما باید درج شود. این برگه توسط واحد مددکاری به شما تحویل داده می شود.)
  • در صورت داشتن بیمه‌تکمیلی، ارائه نامه معتبر برای تعیین سقف مساعدت بیمه‌تکمیلی با مشخص شدن تاریخ تمدید بیمه تکمیلی (سربرگ، مهر رسمی و امضای مسئول مربوطه در بیمه تکمیلی و مشخصات تماس)
  • ارائه اطلاعات لازم (در خصوص محل درمان، نام پزشک معالج، آدرس و شماره تماس و نوع و مراحل درمان از طرف بیمار و یا همراه بیمار)
  • مدارک تکمیلی پرونده (بنا به درخواست مددکار: کپی از آخرین فیش حقوقی بیمار و یا سرپرست خانواده، اجاره نامه منزل و یا نامه از بیمه تکمیلی )
  • ارائه پیش فاکتور دارو و کپی از نسخه با هماهنگی مددکار از داروخانه های طرف قرارداد موسسه (تاریخ پیش فاکتور داروخانه و حواله صادره از طرف موسسه، تا 48 ساعت بعد از صدور آن معتبر می باشد)
  • ارائه اصل فاکتور دارو و درمان دارای مهر و مشخصات مرکز و کلیه ضمائم پرداخت، همراه با نسخه الکترونیک مهر شده توسط داروخانه یا مرکز درمانی و پوز پرداخت معتبر (از تاریخ فاکتور به مدت یک ماه زمان دارید تا فاکتور و ضمائم را به مددکاری تحویل دهید و فاکتور ها و نسخه، باید ممهور به مهر دارو خانه و یا مرکز درمانی باشند)
  • در مورد دارو های تک نسخه ای، کپی فرم ثبت نام داروی تک نسخه ای در داروخانه طرف قرارداد (فرم درخواست موردی دارو)
  • ارائه برگه عوارض نوسازی مسکن و یا اجاره نامه (بنا بر درخواست مددکار)
  • انجام عیادت از بیمار با حفظ کرامت انسانی توسط مددکار موسسه در منزل و یا بیمارستان (بنا بر درخواست مددکار)
  • ارائه برگه گواهی تزریق و یا پوکه داروی مصرفی در هر نوبت مراجعه ( در مورد داروهای تک نسخه ای و بنا به درخواست مددکار- این برگه توسط پزشک یا مرکز درمانی حین تزریق دارو تکمیل می گردد)
  • شماره کارت و شماره حساب بانک ملی معتبر به نام بیمار
  • به منظور تسریع در ارائه خدمات، خواهشمند است برگه­های تعهدنامه درخواستی از طرف مددکار حتما تکمیل گردد و در این خصوص همکاری های لازم با مددکار صورت پذیرد.
  • در صورتی که محل درمان بیمار مراکز درمانی و یا بیمارستان‌های دولتی است، حتما جهت تخفیفات بیمارستانی و دریافت راهنمایی به واحد های مددکاری این مراکز مراجعه شود.
  • در صورت لزوم، راهنمایی لازم جهت اطلاع بیمار و یا همراه بیمار جهت دریافت مساعدت از سازمان غذا و دارو و سایر مراکز خیریه و مراکز کمک‌رسان دولتی و غیر دولتی و سازمان‌های بیمه‌گر انجام خواهد شد و پیگیری های این کمک­ها بر عهده بیمار و همراهان بیمار است.
  • در صورت لزوم و طبق دستورالعمل مددکاری بعضی از پرونده‌های مددکاری جهت تصمیم‌گیری به کمیته مددکاری ارجاع داده می‌شوند و نتیجه پس از بررسی های لازم به اطلاع بیمار خواهد رسید.
  • خواهشمند است در ارائه اطلاعات خود (آدرس محل سکونت و‌ شماره تماس) جهت درج در پرونده دقت نمایید. ممکن است جهت تکمیل مدارک و اطلاعات داخل پرونده و‌ پیگیری وضعیت بیمار با شماره تماس‌های داخل پرونده تماس گرفته شود و یا عیادت از بیمار در منزل و یا بیمارستان انجام شود، لذا ارائه اطلاعات صحیح الزامی است.
  • با توجه به طولانی شدن دوره های درمانی و هزینه های بالای درمان پیشنهاد می گردد قبل از شروع درمان در مورد انتخاب محل درمان با پزشک معالج مشورت شود تا درمان در بیمارستان های دولتی انجام گیرد که انواع بیمه را تحت پوشش قرار می دهند.
  • تحت پوشش قرار گرفتن در صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، با توجه به نوع بیمه پایه الزامی میباشد.
  • اسناد مالی ارائه شده به موسسه تا یک ماه قابل قبول است و پس از بررسی اسناد و تائید، کمک هزینه فقط به کارت بانک ملی بیمار (شماره کارت و شماره حساب بانک ملی به نام بیمار) واریز میشود.
  • اسناد مالی ارائه شده به موسسه می بایست معتبر، چاپی، خوانا ، دارای مهر و امضا مرکز درمانی و یا داروخانه و مشخصات کامل بیمار و کد ملی بیمار باشد.
واحد مستقر در خیابان شریعتی:

خیابان شریعتی، پل رومی، بالاتر از مترو قیطریه، کوچه عاج، پلاک7

شماره تماس: 91009900-021 داخلی  ۱۱۷-۱۲۷-۱۰۸-۱۱۸-۱۱۹-۱۰۵

دفتر مددکاری شریعتی،  روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت  ۸:۱۵  صبح الی 12 صبح آماده پذیرش و نوبت دهی به بیماران می باشد.

 

واحد مستقر در بیمارستان امام حسین (ع):

خیابان شهید مدنی، بیمارستان امام حسین (ع)، بخش آنکولوژی، واحد مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

شماره تماس: ۷۳۴۳۲۶۰۱-021

این دفتر پذیرای بیماران در حال درمان در این مرکز و مرکز درمانی مهدیه شوش و بیمارستان بوعلی میباشد و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸:۱۵ الی 12 آماده پذیرش و نوبت دهی بیماران می باشد.

داروخانه سیزده آبان

آدرس: خیابان کریمخان ، نبش خیابان خردمند شمالی   تلفن:  88849011-021 

داروخانه شهید کاظمی

آدرس: خیابان ولیعصر،پایین تر از چهارراه پارک وی،روبروی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش     تلفن: 26210082-021

داروخانه امدادگران عاشورا

تهران، بزرگراه رسالت غرب به شرق ، بین ۱۶ متری دوم و کرمان، بوستان کریمان     تلفن : ۲۲۳۲۷۵۶۶-021