سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آموزش گلسازی در همراه سرا

کارگاه گل سازی، از جمله برنامه هایی است که با همراهی و آموزش داوطلبان بهبودیافته موسسه خیریه بهنام دهش پور در همراه سرا برای بیماران و همراهان آنها برگزار می شود. خانم اعتماد مقدم یکی از بهبود یافتگان سرطان رحم است که این کارگاه را برای شرکت کنندگان برگزار می کند. ایشان از سابقه همراهی خود با موسسه خیریه بهنام دهش پور چنین می گوید: آشنایی من با موسسه از طریق مدیرکتابخانه کودکان(خانم زیبا جهان) بود که به سال های خیلی قبل بر می گردد. از آن زمان تمام تلاشم این است که عضو مفیدی برای این خیریه باشم، چون خودم گل سازی و کارهای دستی انجام می دادم،فکر کردم که با آموزش آن به بیماران می توانم ساعات خوب و سرگرم کننده ای برایشان فراهم کنم.


خانم اعتمادمقدم با اشاره به این که خود نیز سالها پیش به سرطان مبتلا بوده می گوید: همیشه خدا را شاکرم و قدر لحظه لحظه زندگی ام را می دانم، حتی وقتی مبتلا به سرطان بودم. ایشان در مورد تاثیر حضور بهبودیافتگان در کنار بیماران معتقد است:این که داوطلبان برنامه های همراه سرا از بهبودیافتگان هستند،خیلی موضوع مهم و تاثیرگذاری است.زیرا وقتی کسی که خود مبتلا بوده با بیماران صحبت می کند، در کنارشان است و با آنها همدلی و همراهی می کند، تاثیر بیشتر و بهتری در روحیه شان دارد و انگیزه آنها برای ادامه درمان بیشتر می شود.
همراهان گرامی در خصوص برنامه های همراه سرا می توانید روزهای شنبه تا ۵شنبه طی ساعات اداری با شماره‌ ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی ۳۱۰ و ۳۳۳ تماس بگیرید.
با آرزوی بهبودی همه بیماران

دیدگاهتان را بنویسید