سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهدای یک میلیارد ریال برای کمک به تشخیص زودهنگام

کیت‌های ایمونوهیستوشیمی (immunohistochemistry) یا «بافت‌ شیمی ایمنی» نام یک فرایند برای مکان‌یابی پروتئین‌ها در یاخته‌های یک بافت است. این کیت‌ها در حال حاضر به عنوان یکی از روش‌های تشخیصی مهم در شاخه پزشکی و به ‌ویژه روشی نوین برای نمونه‌برداری و تشخیص بیماری سرطان به کار می‌روند.

موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای تحقق رسالت سازمانی خود با تاکید بر تشخیص زودهنگام و پیشگیری از سرطان براساس درخواست و اعلام نیاز از سوی جناب آقای دکتر مرادی، رییس بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای تجریش و مدیرگروه پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اقدام به تامین و اهدای یک میلیارد ریال کمک فنی و تهیه کیت‌های ایمونوهیستوشیمی مورد نیاز بخش پاتولوژی نمود. این اقدام به منظور تسهیل نمونه‌برداری و تشخیص سرطان برای بیماران تحت درمان در این مرکز دانشگاهی دولتی انجام شد.

به گفته دکتر مرادی: برآوردها نشان داده است که از بین ده هزار بیمارپاتولوژی،در حدود دو تا سه هزار مورد مربوط به بیماران مبتلا به سرطان است و از آنجا که بدون وجود ایمونوستوشیمی کار تشخیص به مشکل برمی خورد و امکان تشخیص نادرست وجود داشت،با حمایت موسسه خیریه بهنام دهش پور کیت های مورد نیاز برای بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای تجریش تامین و تهیه شد.

رییس بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای تجریش با تاکید براین که هزینه هر تست ایمونوهیستوشیمی۵۰ هزار تومان است، تاکید کرد: نقش سازمان های مردم نهاد مانند موسسه خیریه بهنام دهش پور در امر تشخیص زودهنگام و پیشگیری از ابتلا به بیماری های خاص،در روند توسعه چنین خدماتی به مراکز درمانی بسیار مهم و حیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید