سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

بزرگداشت استاد بنان و تصویرسازی آثار اساتید بزرگ ایران

بزرگداشت استاد غلام‌حسین بنان همراه با نمایش دومین مجموعه نمایشگاهی از آثار حامد شریفی با محوریت تصویرسازی آثار شعر، موسیقی و آواز اساتید بزرگ ایران جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در نگارخانه فلاح زاده گشایش می‌یابد.
خاطرات اقوام با گذشت زمان، شکل داستان، شعر، آواز، موسیقی، نقاشی و … را به خود می گیرند و به پلی تبدیل می شوند که نسلهای یک قوم، نژاد، تفکر، ملیت یا مذهب را به هم پیوند می زنند.
حامد شریفی گردآورنده این آثار در رابطه با این مجموعه نمایشگاهی می گوید: در این آثار تلاش شده تا خاطراتی که موجبات نوشته شدن شعر، یا ساخته شدن آهنگ را فراهم می کند بازسازی شوند و با کنار هم قرار گرفتن زبانهای موسیقی، نقاشی و ادبیات، ترجمه این سه هنر به یکدیگر و ارائه آنها در کنارهم، وسعت ارتباط هنرمند و مخاطب بیشتر شود و به احساس لذت از نوستالژی، جستجوگری و احساس کشف و هم ذات پنداری بیانجامد.
با ارائه همزمان نقاشی و موسیقی، مخاطب میان ترانه و تابلو نقاشی که از آن ترانه کشیده شده قرار می گیرد و با مقایسه و تجزیه و تحلیلی که ناخواسته درگیرش می شود به تفکر به مفاهیم جدیدتر و عمیق تر می پردازد، سوالات بیشتری در ذهنش شکل می گیرد و به دنبال راه حلی برای آنها می گردد.

حامد شریفی،نقاش، تصویرساز و مدرس دانشگاه متولد سال ۱۳۵۰ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.اولین مجموعه نمایشگاهی این هنرمند، تصویرسازی در بزرگداشت استاد لطفی بوده است که در روز تولد و محل زندگی ایشان،شهر گرگان برپا شد.این هنرمند تاکنون در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده است.
بخشی از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه بهنام دهش پور و بخشی نیز به آسیب دیدگان از سیل اختصاص خواهد یافت.
گشایش: جمعه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷-۲۱
بازدید از نمایشگاه: ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶-۲۰
نگارخانه فلاح زاده: سعادت آباد شمال، میدان کاج، ابتدای خیابان دوازدهم، پلاک ۴۳، طبقه ۲، واحد ۵

دیدگاهتان را بنویسید