سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

بسته‌های مهربانی

بسته‌های مهربانی :

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ از یازدهم تا پایان اسفند ماه امسال مدیریت فروشگاه‌های زنجیره ای «دی سوپر مارکت» در قالب یک همکاری انسان‌دوستانه با «موسسه خیریه بهنام‌دهش‌پور» اقدام به ارائه خدمتی جدید در قالب عرضه بیش از یک هزار بسته مهربانی برای اهدای بسته های ارزاق ویژه عید نوروز در میان بیماران مبتلا به سرطان کرده است.

بسته‌های مهربانی،بسته‌های مهربانی 2،بسته‌های مهربانی 3

فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدمتی سیصد ساله دارند و از زمانی که برای تأسیس‌شان قوانین و ضوابطی تعیین شده‌است حدوداً صد سال می‌گذرد؛ اولین اصل در اینگونه فروشگاه‌ها، که با هدف فروش مایحتاج خوارباری و نیاز روزانه مردم ایجاد شد، فروش کالا با قیمت پائین بوده‌است. گویا از مفهوم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران تنها یک سوپرمارکت با متراژ ۳۰۰ متر به بالا برداشت شده بوده و با این پتانسیل فروش در ایران کسی به فکر استفاده از مزایای بالقوه آن و ارائه خدمات متمایز به مشتریان نبود اما باید بدانیم با توجه به‌ وسعت ‌تعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مردم، این فروشگاه‌ها با وجود حذف بسیاری از واسطه‌ها و صرفه‌جوئی در هزینه‌های توزیع و انبارداری برای پخش بین خرده‌فروشی‌ها علاوه بر ارائه کالا با قیمت پائین‌تر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند پتانسیل‌های بسیار زیادی از جمله همکاری با خیریه‌ها داشته باشند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای منافع بی‌شمار اقتصادی دیگری نیز در جامعه دارند از جمله: ارتقا سطح فرهنگ خرید، بالابردن گردش مالی با پروموشن و تخفیفات دوره‌ای، کمک به سبد خانواده آحاد جامعه و حتی نیازمندان، ارائه کالا با کیفیت و خدمات بهتر، کمک به حذف ترافیک شهری، روش‌های نوین توزیع کالا، مشتری‌مداری و کمک به رشد تولید کنندگان‌کوچک از دیگر مزایای آنها است. با تغییر نگرش جامعه امروزی مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای مشتری‌مداری که در رأس خدمات این نوع فروشگاه‌ها تعریف شده دست به راهکار‌های جالبی زده‌اند یکی از این فروشگاه ها که از 72 سال پیش شروع به کار کرده است در شعبه جدید خود با مدیریت شهاب مجابی تصمیم‌های جدیدی را در از مهر امسال عملی کرده است

«شهاب مجابی» معتقد است نباید در کار فروشندگی تنها به توسعه فروش فکر کرد زیرا پرسنل فروشگاه روزانه به طور میانگین با 30 هزار نفر مراجعه کننده تعامل دارند و می‌توان از این ارتباط به شکل جدیدتری استفاده کرد. او امروز در شعبه جدید خود یک اتاق فکر یازده نفره تشکیل داده و در آن اتاق فکر ایده‌های جدیدی شکل می‌گیرد که خیلی ربطی به بالا رفتن فروش ندارد بلکه به نوعی به فرهنگ سازی و حتی اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه فکر می‌کند یکی از همین کار‌های نیک، تهیه بیش از یک هزار بسته مهربانی است.

مدیریت فروشگاه «دی سوپر مارکت» شعبه ولنجک در رابطه با شکل گیری ایده بسته های مهربانی می گوید: «مردم ما همیشه در کار خیر پیش قدم هستند اما نیاز دارند تا راه درستی و قابل اعتمادی را برای کمک به نیازمندان پیدا کنند. چند وقت پیش در اتاق فکر شعار عیدمان جمله «خوش بگرده چرخ امسال» را انتخاب کردیم و همه بر این اتفاق بودیم که نباید فقط به فکر خوش گشتن چرخ زندگی خودمان باشیم می‌توانستیم خودمان مبلغی را از سود فروش مجموعه به خیریه‌ای اهدا کنیم اما می خواستیم کاری کنیم که هم افراد زیادی در این نیکوکاری سهیم باشند و هم فرهنگ سازی در رابطه با هم نوع دوستی انجام داده باشیم بنابراین از همانجا تصمیم گرفتیم چند نوع از مواد غذایی را به قیمت 250 هزار ریال در یک بسته قرار دهیم و با قیمت پایین‌تر یعنی 200 هزار ریال آن بسته را برای فروش در اختیار شهروندان قراردهیم تا همه افراد نیکوکار جامعه بتواند یکی این بسته‌های مهربانی را با پول کم خریداری کند و به واسطه یک سازمان خیریه و به عنوان یک عیدی دراختیار دیگران قرار دهند.» تا زمان تهیه این گزارش حدوداً نیمی از این بسته ها توسط مردم خریداری شده و برای توزیع درمیان نیازمندان و بیماران تحت پوشش دراختیار موسسه خیریه بهنام دهش پور قرار گرفته است.

مشارکت عمومی در کار خیر نمای زیباتری به زندگی و شهرمان می دهد اگر شما نیز می خواهید در این کار خیر شریک باشید می توانید به شعبه ولنجک فروشگاه های زنجیره‌ای دی سوپر مارکت (تهران، ولنجك، خيابان ١٣، نبش ساسان، دي سوپرماركت، ۲۲۴۳۷۹۳۰-021) مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید