سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اینجا کودکان شادند

اینجا کودکان شادند :

اعضای کتاب خانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش پور در صبح جمعه 14 اسفند ماه میزبان جمعی از کودکان تحت پوشش این کتاب خانه بودند. این برنامه به پیشواز نوروز باستانی و با نام جشن نوروز در محیطی شاد و سرشار از امید، خنده و انرژی با حضور 32 کودک و اعضای خانواده آنها برگزار شد.

سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش پور امروز میزبان تعداد زیادی از کودکان بیمار ولی شاد، امیدوار و پرانرژی بود که گرد هم آمده و برای استقبال از نوروز جشن گرفتند و در کنار هم ساعاتی را به دور از درد بیماری با دیدن برنامه های نمایشی و همخواهی آهنگ های شاد سپری کردند. در این جشن گروه هنری تاک و داوطلبان هنرمند کتاب خانه کودکان برنامه های متنوع و نمایشهای کودکانه زیادی را اجرا کردند. در پایان جشن نیز حاجی فیروز به تمام کودکان حاضر در جشن عیدی آنها را اهدا کرد.

پس از پایان جشن و سرور، به مناسبت فرارسیدن نوروز تمام کودکان، محل سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش پور را با هدایا و بسته ­های عیدی خود که با حمایت خیرین و نیکوکاران عزیز تامین شده بود ترک کردند.

بوی بهار و نوروز است که کم کم بر این مرز و بوم پراکنده میشود. لباس ها، کفش ها و هدایای رنگارنگ در صف رسیدن به دست کودکانمان هستند. ما را در پیمودن این راه از یاری خود بهره مند سازید. شما نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین سایر هدایا نوروزی و اقلام اهدایی موسسه آمادگی خود را از طریق شماره 22208797 داخلی 142 و 141 واحد حامیان اعلام و ما را در ین مسیر یاری نمائید.

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگهای سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

کودکان شادند
اینجا کودکان شادند 480-320-2 کودکان شادند اینجا کودکان شادند کودکان شادند کودکان شادند کودکان شادند کودکان شادند اینجا کودکان شادند کودکان شادند

دیدگاهتان را بنویسید