سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد

همکاری و تعامل تنها راهکار موفقیت فعالیت در سازمان‌های مردم‌نهاد است.

مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه میزبان نمایندگان مرکز پیشگیری از سرطان نسترن از شهر مشهد بودند. این مرکز به عنوان بنیادی مردم‌نهاد برای پیش‌گیری از سرطان بنا به خواسته خانم نسترن رزمجو عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تیرماه 1393 راه اندازی شد. هدف این مرکز پیش‌گیری و تشخیص زودهنگام سرطان است.
در این نشست که با هدف شناسایی زمینه‌های همکاری مشترک در زمینه برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و هم‌چنین تشخیص زودهنگام برگزار شد، گزارشی از اهداف تشکیل و عملکرد مرکز پیش‌گیری از سرطان نسترن دراختیار نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور قرار گرفت و طرفین درخصوص توسعه و ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به آحاد جامعه قبل از ابتلا به سرطان و هم‌چنین بیماران مبتلا به سرطان به گفتگو پرداختند. در پایان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور مراتب آمادگی خود را در خصوص همکاری مشترک با این مرکز در زمینه ارائه تجربیات و انتقال دانش و تجربه کسب شده در طی بیست سال فعالیت موسسه در قالب کارگاه آموزشی و یا ارائه مستندات و استانداردهای موسسه اعلام کرد.

تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد
همراهی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد به تقویت بدنه مشارکت اجتماعی در کشور کمک خواهد کرد و این مسئولیت اجتماعی تمام موسسات است که دانش و تجربه کسب شده خود را در اختیار موسسات هم‌سان قرار دهد. امیدواریم با ایجاد هم‌بستگی و یکپارچه‌سازی خدمات به بیماران مبتلا به سرطان بتوانیم جهانی بدون سرطان را بسازیم.

تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد

دیدگاهتان را بنویسید