سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جشن امید به زندگی

جشن امید به زندگی :

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ در هوای بهاری صبح روز 6 اسفند 1394 بوستان طالقانی تهران از ساعت 10 تا 12 میزبان جمعی از بهبود یافتگان بیماری سرطان، داوطلبان، جمعی از اعضای هیات مدیره و اعضای خانواده بهنام دهش پور، تعدادی از مقامات شهرداری تهران و همچنین داوطلب قدیمی موسسه و هنرمند محبوب بهاره کیان افشار بود.

در این مراسم که با نام جشن امید به زندگی و با پیشنهاد و پیگیری اعضای کتابخانه کودکان موسسه برگزار شد، تعدادی از بیماران بهبود یافته از سرطان به پاس بازیافتن سلامتی خود و به یادگار اقدام به کاشت تعداد 30 نهال بلوط همیشه سبز با عنوان نهال تندرستی در بخشی از این بوستان نمودند. این اقدام گام نخست در اجرایی نمودن باغ امید است که امیدوار هستیم در آینده نزدیک در سایر نقاط شهر تهران و کشورمان شاهد ایجاد آن باشیم.

این اقدام گروهی که با مشارکت و حمایت دفتر شهردار محترم تهران، سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران، معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه3، مدیریت و جمعی از کارکنان بوستان طالقانی انجام شد به منظور اطلاع ­رسانی در زمینه امکان پیروزی و غلبه بیماران بر سرطان و انتقال پیام امید به زندگی به تمام بیماران و خانواده آنها اجرا گردید.

جشن امید زندگی امید زندگی جشن زندگی جشن زندگی جشن امید جشن جشن زندگی امید به زندگی زندگی جشن جشن امید به زندگی امید جشن جشن امید به زندگی زندگی

دیدگاهتان را بنویسید