سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دانش آموزان مدرسه همت

دانش آموزان مدرسه همت به رسم هر سال در فروردین ماه امسال قلک های خود را با حضور در موسسه خیریه بهنام دهش پور تحویل دادند.
این دانش آموزان که در مقاطع مختلف مجتمع آموزشی همت تحصیل می کنند، هر سال تمرین خیرخواهی را در کنار معلمانشان با سرمشق بهنام دهش‌پور می‌نویسند.
هر سال بازارچه‌ای برپا می‌کنند و عواید آن را با قلک‌ها جمع می‌زنند و در کار خیر سهیم می‌شوند.روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه این عزیزان همراه با مسئولین مدرسه در دفتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور حضور یافتند و به عیادت بیماران رفته و ضمن گفتگویی کوتاه اما صمیمانه، آرزوی سلامتی و بهبودی برایشان داشتند.

دانش آموزان این مدرسه سپس مجموع قلک‌ها و مبالغ مربوط به بازارچه خیریه را به دفتر موسسه اهدا کردند.
در ادامه ملاقاتی صمیمانه با مدیریت موسسه خیریه بهنام دهش‌پور سرکار خانم رضایی انجام شد و ايشان در مورد کار و فعالیت‌های موسسه گزارشی مبسوط ارائه دادند و در نهایت از همکاری و ابتکار دانش آموزان دبیرستان همت و همکاریشان با این مرکز تقدیر کردند.
به جا است از همه این عزیزان که یاران مهربان بهنام هستند، خانواده‌ها و کادر مجتمع آموزشی همت قدردانی و تشکر کنیم که مفاهیم انسانی، مشارکت اجتماعی و کار خیر را در سرلوحه برنامه‌های آموزشی خود قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید