سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

روز جهانی غذا؛تغذیه سالم

روز جهانی غذا، مقارن با ۱۶ اکتبر و ۲۴ مهرماه است.شعار جهانی امسال «عملکرد ما،آینده ما است؛ تغذیه سالم برای دستیابی به جهانی بدون گرسنگی» و تاکید بر اهمیت رژیم غذایی سالم است. بهره‌مندی از تغذیه سالم و کافی، جزو عوامل موثر در پیشگیری از بیماری‌هاست.

در موسسه خیریه بهنام دهش پور به منظور حفظ سلامت جسمی بیماران و همراهان آنها، ارائه خدمات تغذیه روزانه و رایگان جزو اولین فعالیتهای خدمت رسانی موسسه بوده و برای اجرای این اقدامات نیز یک واحد کاری به نام “تغذیه رایگان” با مشارکت داوطلبان تشکیل شده و تاکنون در حال فعالیت است.

طی روزهای شنبه تا چهارشنبه بطور میانگین روزانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ بسته تغذیه رایگان شامل میوه های فصل، شیر، عرقیجات، خرما و .. توسط داوطلبان واحد تغذیه در بین مراجعه کنندگان در بخش رادیوتراپی انکولوژی بیمارستان شهدای تجریش توزیع میشود. همچنین در همراه سرای موسسه نیز علاوه بر امکانات رایگان اسکان و اهدای اقلام بهداشتی، وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) در اختیار مراجعه کنندگان قرارداده می شود.

همراهان گرامی می‌توانند با مشارکت در تامین هزینه تغذیه و یا اهدای اقلام خوراکی براساس هماهنگی با دفتر موسسه طی ساعات اداری از طریق شماره ۹۱۰۰۹۹۰۰ و ۷۵۴۰۹ (داخلی ۱۱۴ و ۱۰۱) ما را در استمرار این فعالیت یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید