سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

شروع به کار واحد مددكاری در سال ۹۹

گروه خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور، آخرین روزهای سال ‌۹۸ را در شرایط شیوع ویروس کرونا و بحران ناشی از آن به پایان رساند.

نهایتا با وجود دورکاری و ارائه خدمات از راه دور توسط تعدادی از واحد ها، موسسه در سال ۹۹ از تاریخ ۱۶ فروردین ماه به صورت رسمی شروع به کار نمود و واحد مددکاری نیز با رعایت تمام تمهيدات حفاظتى و رعايت نكات بهداشتي براى کارکنان و سنجش تب مددجویان مراجعه کننده، فعالیت خود را آغاز نمود.

با بازگشایی واحد مددكاری و برخورداری از سخاوت و همت همیشگی شما حاميان و نیک اندیشان، به بيماران مبتلا به سرطان كه علاوه بر دغدغه در این روزهای قرنطینه و همه گیری كرونا، در مورد بیماری و هزینه های دارو و درمانشان هم نگران بودند، این اطمينان خاطر را دادیم که به فراموشی سپرده نشده اند و همچنان در کنار آنها و حامی شان هستیم.

هم اکنون با توجه به شرایط فعلی و جهت حفظ سلامتی پرسنل و مراجعه کنندگان عزیز، واحد مددکاری موسسه علاوه بر دور کاری و ارائه خدمات از راه دور و بررسی شرایط و وضعیت مددجویان تحت پوشش، روزانه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ به نشانی ابتدای خیابان دربند (بالاتر از میدان قدس)، پلاک ۱۳، ساختمان متین، طبقه اول، آماده نوبت دهی به بیماران مبتلا به سرطان و یا همراهان آنها می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید طی ساعات اداری با شماره ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی های ۱۰۴، ۱۰۵، ۱۱۷، ۱۱۹ و ۱۲۷ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید