سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

یک قدم زودتر اقدام کنیم

یک قدم زودتر اقدام کنیم

موسسه خیریه بهنام دهش پور  از پاییز 1393 و در راستای رسالت سازمانی خود مبنی ‌بر اطلاع رسانی در خصوص بیماری سرطان اقدام به برگزاری کمپین‌های اطلاع رسانی نموده است. سازمان‌هاي مردم نهاد‌، نظام پنهان ارتقاي سلامت جامعه هستند. اين سازمان‌هاي داوطلب، مستقل از دولت بوده و در عين غيرانتفاعي بودن، در خدمت مردم هستند و به همين دليل، صداي مردم ناميده مي‌شوند. سمن‌ها، نماد و واسط مشارکت مردم هستند و مشارکت مردم نيز يکي از بازوهاي اصلي افزایش آگاهی عمومی  و ارتقاي سلامت جوامع است.

سرطان پستان یکی از بیماری‌هایی است که با تغییر روش زندگی تا حدودی قابل پیشگیری است و هم‌چنین در صورت ابتلا به بیماری اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود، شانس درمان به میزان چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند، از این رو اولین کمپین موسسه در مردادماه سال 1395 به نام”یک قدم زودتر ” و با موضوع اطلاع رسانی در مورد سرطان پستان با کمک جمعی از داوطلبان و پزشکان در ساختمان ارگ‌تجاری شروع به کار کرد که با استقبال جمع‌کثیری از بازدیدکنندگان نیز روبه‌رو شد.

دومین کمپین پیشگیری از سرطان‌پستان که ویژه بانوان است نیز جمعه 5 شهریورماه در مجتمع تجاری میلاد نور حضور خواهد داشت.

در این کمپین علاقه‌مندان تنها با مراجعه به کانتر‌های اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از سرطان پستان اطلاعاتی را از داوطلبان کسب می‌کنند و در صورت نیاز به پرسش‌های تخصصی، پزشک‌های داوطلب موسسه نیز در کمپین حضور خواهند داشت؛ همچنین مراجعین می‌توانند در صورت تمایل، با مراجعه به این کمپین در دوره‌ آموزشی رایگان “خودآزمایی سرطان پستان” که 14 شهریورماه در سالن آمفی‌تئاتر موسسه خیریه بهنام‌دهش‌پور برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

قرار است در کنار مجتمع‌های تجاری برگزاری این کمپین‌ها در سرای محلات نیز به صورت کارگاه­ های آموزش خودآزمایی نیز برگزار شود، هم­چنین این کمپین با موضوع‌ اطلاع‌رسانی در خصوص سرطان‌های دیگر در مجتمع‌های بزرگ تهران تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید