سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مددکاری، خط مقدم خدمت به بیماران مبتلا به سرطان

خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور به بیماران از کجا شروع شد؟

ارائه خدمات حمایتی کوچک در قالب تهیه و توزیع آب میوه به بیماران در طول انتظار نوبت درمان و یا پس از دریافت خدمات درمانی در فضای کوچک بخش رادیوتراپی-آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش، ارائه کمک هزینه به بیماران و همچنین ساخت و تجهیز سالن انتظار این بخش را می توان آغازگر فعالیت دوستان و همراهان بهنام در سال ۱۳۷۴ و پس از آن تا زمان تاسیس موسسه خیریه بهنام دهش پور در سال ۱۳۷۶ برشمرد.

از آنجا که پس از ۲۴ سال فضای دراختیار واحد خدمات حمایتی و به ویژه مددکارى موسسه واقع در طبقه همکف بخش رادیوتراپى- آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش، پاسخگوی مراجعان و همچنین توسعه خدمات حمایتی موسسه و اجرای نظام مند خدمات مددکاری و بایگانی و بررسی مستندات و ثبت اطلاعات و سایر اقدامات گسترده واحدهای حمایتی موسسه نبود، مدیریت موسسه بعد از بررسیهای ممتد و شناسایی فرصتهای بالقوه، تصمیم به توسعه و ارتقای وضعیت موجود گرفت.

برای رفاه حال بیماران و مراجعان به مددکاری موسسه، ساختمانی در نزدیکی بیمارستان شهدای تجریش در نظر گرفته شد.این ساختمان در تاریخ ۱۰ خرداد به موسسه تحویل داده شد و در روز ۱۲ مرداد پس از طی ۲ ماه تلاش شبانه روزی همه همکاران، تجهیز، آماده سازی و انتقال فضای اداری به محلی اختصاصی، بزرگتر و با آرامش بیشتر به نشانی میدان قدس، خیابان دربند، جنب قنادی گلزار، پلاک ۱۳، طبقه اول آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است سایر خدمات اداری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور شامل میزبانی و پاسخگویی به حامیان و نیکوکاران طبق روال گذشته در دفتر موسسه واقع در بیمارستان شهدای تجریش ارائه می شود.

جالب است بدانید در بهار ۱۳۹۸ تعداد ۵۲۵ پرونده جدید و ۳۶۰۴ مورد/مراجعه جهت دریافت خدمات حمایتی در واحدهای مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور مستقر در بیمارستان شهدای تجریش و بیمارستان امام حسین(ع) ثبت و خدمت‌رسانی شده است. قبل از جابه جایی به صورت میانگین، تعداد مراجعان این بخش از شنبه تا چهارشنبه روزانه۵۰ تا ۶۰  مورد بود که بعد از گذشت زمان کوتاهی از جابجایی این تعداد رو به افزایش گذاشته است.

پس از آغاز به کار ساختمان جدید خدمات حمایتی، مراجعه کنندگان نیز از این جابه جایی اظهار خرسندی کردند، چرا که به گفته خودشان محیط بیمارستان گاهی متشنج است و گاهی شلوغی و بهم ریختگی ناشی از فوت بیماران و یا رفتارهای ناشی از استرس و سختی شرایط درمان، باعث میشد تا از نظر روحی حال و هوای خوبی نداشته باشند ولی به عقیده آنها، فضای جدید محیط آرامی دارد و خیلی منظمتر کارها انجام می شود و رسیدگی بهتر است. همچنین همکاران واحد خدمات حمایتی و مددکاران موسسه نیز از این جابجایی راضی هستند و به گفته خودشان فضای جدید محیطی آرام ومناسب تر است و آنها میتوانند بهتر و با تمرکز بیشتر در خدمت مراجعه کنندگان و مددجویان باشند.

تلاش و پشتکار همه افراد و دست اندرکاران موسسه برای ایجاد محیطی آرام و مناسب در شان بیماران و مراجعان و به دور از فضای توام با شرایط محیطی یک بیمارستان دولتی، تنها با هدف میزبانی مددجویانی است که نیازمند آرامش و لحظه ای توقف و سکوت و محیطی پر از مهر هستند تا زمانی که برای پیگیری خواسته های خود به موسسه خیریه بهنام دهش پور مراجعه می کنند با مهربانی و صبر و در خلوت به درد دلشان گوش داده شود و از حمایتهای شما نیکوکاران که موسسه را امین خود برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می شناسید، بهره مند شوند.

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است بزرگ. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی، عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند. موسسه خیریه بهنام دهش پور از خیرین عزیز سرکار خانم یاسی اکبریان و جناب آقای مهندس پیربازاری به پاس همراهی و حمایت های بی دریغشان در آماده سازی و راه اندازی ساختمان جدید خدمات حمایتی موسسه،کمال تشکر و قدردانی را دارد.

به اطلاع می رساند در صورت نیاز به هرگونه کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حمایتی و مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور شماره‌های ۷۵۴۰۹ و ۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی‌های ۱۰۵ و ۱۰۸ و ۱۱۴ و ۱۲۷ و شماره همراه ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ در ایام هفته پاسخگوی شما می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید