سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نرم نرمک می رسد اینک بهار

همراه با نزدیک شدن بهار، در روز جمعه 13 اسفندماه غوغایی بود در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، موسیقی و شادی و خنده‌های شیرین کودکان از یک طرف، چشمان پر خنده و مهربان خانواده‌ها از طرفی دیگر، بسته‌های رنگی هدایا در دست بچه‌ها و بادکنک‌های رنگی در دستانشان شور و حال خاصی را برپا کرده بود. این جشن را داوطلبان کتابخانه کودکان با برنامه بازی و سرگرمی همراه با موزیک شاد برای بچه‌ها شروع کردند.

نرم نرمک می رسد اینک بهار

در همان اوایل برنامه بود که فضای مراسم با ورود ورزشکار محبوب کشورمان پر از شور و هیجان شد. سید مهدی رحمتی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال به درخواست یکی از کودکان به این جشن آمد، با انرژی و لبخند وارد مراسم شد و آرزوی کودکی را که دیدار با او بود برآورده کرد.

نرم نرمک می رسد اینک بهار

نرم نرمک می رسد اینک بهار

کیک جشن نوروزی با حضور این ورزشکار در میان تشویق و شادی کودکان توزیع شد. برنامه با اجرای موسیقی و بازی و سرگرمی توسط «گروه هنری تاک» که در جشن‌های قبلی کودکان نیز همراه و حامی ما بودند، ادامه یافت.

نرم نرمک می رسد اینک بهار

همه با هم با خواندن ترانه‌های نوروز و حاجی فیروز “جشن نوروزی 1396 کتابخانه کودکان” را برگزار کردیم و باز هم، پیمان بستیم برای مهر و عشق. سلامتی و امید را آرزو کردیم برای تمام بیماران سراسر دنیا و آمین گفتیم و حسن ختام این جشن لحظات شیرین و به‌یاد ماندنی شد که در قاب دوربین‌ها ثبت شد.

نرم نرمک می رسد اینک بهار

دیدگاهتان را بنویسید