سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نشست سازمان‌های مردم‌نهاد

نشست سازمان‌های مردم‌نهاد

دومین نشست علمی، تخصصی شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه با موضوع «مدیریت منابع مالی در سازمان‌های مردم‌نهاد» به همت شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه در اتاق بازرگانی در تاریخ 18 آبان ماه 1395 از ساعت 16:30 تا 19 برگزار شد. این نشست ها با هدف توانمندی سازمان‌های مردم‌نهاد و براساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد عضو شبکه به عنوان اولویت‌های مطرح به شبکه اعلام شده و پی‌گیری می‌شود.
این نشست با حضور مدیر شبکه خانم دکتر صابر و مدیریت خانم دکتر مهاجرانی و ارائه تجربیات در سازمان‌های غیردولتی که توسط آقای سید محمود آذین (مدیرعامل خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س)) خانم لیلی رضایی(مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش‌پور) آقای محسن ظریفیان(مدیر عامل شرکت آسیاکام) آغاز شد.
مباحث ارائه شده در این نشست؛حکمرانی مطلوب، نحوه شفافیت و پاسخ گویی در مدیریت منابع مالی، وجود نظم و انضباط در مدیریت منابع مالی داشتن شرح وظایف مشخص ، روند جذب منابع مالی، سیاست‌های جذب منابع مالی، استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت، بخش خصوصی و همکاری داوطلبانه مردم، ارائه تجربیات در خصوص جذب، مدیریت و ارزیابی مدیریت منابع مالی، استفاده از فضاهای مجازی برای تأمین منابع مالی در سازمان‌های مردم‌نهاد بود.

نشست سازمان های مردم نهاد،نشست سازمان‌های مردم‌نهاد
در انتهای نشست هم شرکت‌کنندگان در نشست جلسه پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح کردند و سخنرانان نیز به موارد عنوان شده پاسخ دادند. این نشست‌ها علاوه بر بحث در مورد موضوعات مطرح شده فضای مناسبی برای گفتگو و آشنایی با سازمان‌ها با یکدیگر خواهد بود و شرکت‌کنندگان از تجربیات و ظرفیت‌های دیگر سازمان‌ها آگاه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید