سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه آثار نقاشی«مظاهر آذرپی»

نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور عصر روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه میزبان هنردوستان و هنرمندان و اساتید گرانقدر جامعه هنری بود.
نمایشگاه آثار نقاشی«مظاهر آذرپی» روز پنجشنبه با نمایش ۳۰ اثر از این هنرمند گرانقدرکه به سبک ناتوراليسم (طبيعت گرايي) و با ابزار آبرنگ از مناظر طبيعت خلق شده‌اند آغاز به کار کرد.
در این مراسم که با استقبال گرم هنرمندان و هنردوستان برگزار شد، در آیین گشایش این برنامه جناب آقاي مجيد ملانوروزي مدير كل هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سركار خانم مرضيه خان باشي از هنرمندان خوب کشور حضور داشتند.
به گفته محمد هادی فدوی(نقاش برجسته):« مظاهر آذرپی هنرمندی پویا و تلاشگر است. نقاشی هایی بر بوم و کاغذ ساخته و نیز تندیس‌هایی ویژه ایجاد کرده. او با آب و رنگ حکایت دیگری را بیان می‌کند و فضاهای جانداری را با حذف زواید و ساده کردن درخت و سنگ و خاک و آب بر بستر کاغذ نقش می‌کند؛ در کارهایش زمان را متوقف می‌کند تا ما را با تجربه خودش از طبیعت آشنا کند و در ورودی به این جهان اثیری را به روی ما بگشاید.
می‌خواهد که ما هم در لذت زیستن با هستی که او دیده است شریک شویم…»
بازدید از آثار نقاشی«مظاهر آذرپی» که به بیانی «ترانه آب و رنگ است، در کنار سنگ»  تا ۲۹ خردادماه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور ادامه دارد.
لازم به‌ذکر است بخشی از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.
نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳.
شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱(ساعات اداری ۸-۱۶)

دیدگاهتان را بنویسید