سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه عکس های استاد کسرائیان

نمایشگاه عکس های استاد کسرائیان

نمایشگاه عکس‌های استاد نصرالله کسراییان از روز جمعه 30 مهرماه 1395 در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. تعداد آثار او در این نمایشگاه 80 قطعه عکس با تکنیک آنالوگ (اسلاید) است. به گفته استاد کسراییان “از آنجا که این نمایشگاه با هدف خاص برگزار شده، تلاش کرده ایم مجموعه متنوعی از عکس های متعلق به دوره‌های کاری متفاوت را در آن عرضه کنیم.”

نصرالله کسرائیان متولد ۱۳۲۳، پدیده متمایزی در عکاسی معاصر ایران به شمار می آید. کتاب “سرزمین ما ایران”، یکی از موفق‌ترین مجموعه عکس‌های کسراییان است. کتاب کویر او نیز حاصل ۳۰ سال عکاسی از کویرهای ایران است. از دیگر کتاب‌های منتشر شده وی می‌توان به یک تجربه، ترکمن‌های ایران، دماوند، اصفهان، عشایر ایران، قشقایی ها، بازارهای ایران، کردهای ایران، تخت جمشید، جنوب، شمال، بلوچستان و… اشاره کرد.

“گزارش یک زندگی” عنوان آخرین اثر ایشان است. این کتاب عکس، مروری نسبتاً همه جانبه بر عکس‌های نصرالله کسرائیان است که در طی پنجاه سال گرفته شده است و به نوعی پرونده کاری ایشان را در این سال‌ها نشان می‌دهد.

 لازم به ذکر است بخشي از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

گشایش: جمعه 30 مهر ساعت 16 الی 20

بازدید از نمایشگاه: 1 الی 7 آبان، ساعت 10 الی 19

نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک 13

شماره تماس : ۲۲۲۰۸۷۹۷ داخلی ۱۱۱

دیدگاهتان را بنویسید