سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

۱۶-نمایشگاه نقاشیخط احمد محمد پور و احمد آریا منش


نمايشگاه خط ­نقاشی دو استاد گرانقدر‌ عرصه هنر «احمد آريامنش» و «احمد محمدپور» از روز جمعه ۲۵تیر ۱۳۹۵ به مدت يک هفته در محل نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش پور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور آثار منتخب این نمایشگاه، شامل ۱۷ اثر از این دو استاد برجسته و با تکنیک اکریلیک روی بوم بوده است.
احمد آريامنش، استاد انجمن خوشنويسان ايران در سال ۱۳۴۷ هجري شمسي، در شهر همدان ديده به جهان گشود. او که بنيانگذار اولين خط ايراني پس از گذر پنج قرن از خلق آخرين سبک شناخته شده خط ايراني است، خط زيباي کرشمه را در سال ۱۳۷۱ و خط سفير را در سال ۱۳۸۵ به جامعه هنري ايران و جهان ارائه کرد.
آثار استاد احمد آريامنش، در دو سبک سنتي و مدرن خلق شده است. در آثار سنتي استاد، آن‌چنان هنر اصيل خط ايراني جلوه‌گر مي‌شود که گويي نواي دلنشين تار به شيوه خط، بر بينندگان نمايان مي‌شود. آثار مدرن استاد بيانگر نگاه او به ارتباط بين ناشناخته‌هاي اين جهان و حالات انساني است. خود او مي‌گويد: «گاهي عميق‌ترين معنا‌ها از دل ساده‌ترين حالات و لحظه‌هاي آدمي بيدار مي‌شود.»
هنرمند ­معاصر، احمد محمد‌پور نيز متولد ۱۳۴۴ فارغ التحصيل انجمن خوشنويسان ايران در سال ۱۳۶۵ است. او داراي نشان درجه يک هنري از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و تاکنون نمايشگاه‌هاي گروهي و انفرادي بسياري را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است، او در زمينه هنر خط نقاشي، بينشي متمايز از ديگر هنرمندان داشته است که همين امر باعث مي‌شود نقاشی ‌هاي او از ژرفاي دل باشد و لاجرم نيز بردل نشيند.
لازم به ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید