سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نمایشگاه خط نقاشی احمد محمد پور

احمد محمدپور

نمایشگاه خط نقاشی« احمد محمد پور» درنگارخانه بهنام دهش پور

نمایشگاه خط نقاشی احمد محمد پور با نام «سی در چهل» از روز جمعه ۵ آبان ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد. تعداد آثار او در این نمایشگاه ۴۰ اثر است. ایشان در خصوص آثار خود می گوید: «این دومین تجربه همکاری من با نگارخانه بهنام دهش پور است. اولین تجربه، نمایشگاه خط نقاشی در تیر ماه ۱۳۹۵ است که در گالری بهنام دهش پور برگزار شد. امید است این نمایشگاه نیز با استقبال حامیان همیشگی موسسه خیریه بهنام دهش پور همراه شود.»
آثار احمد محمدپور در این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر با سایز سی در چهل و ۱۰ اثر با سایز های مختلف و با تکنیک آکریلیک و ترکیب مواد است.
احمد محمد‌پور متولد ۱۳۴۴ فارغ التحصيل انجمن خوشنويسان ايران در سال ۱۳۶۵ است. او که داراي نشان درجه يک هنري از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است، تاکنون نمايشگاه‌هاي گروهي و انفرادي بسياري را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. او در زمينه هنر خط نقاشي، بينشي متمايز از ديگر هنرمندان داشته است که همين امر باعث مي‌شود آثار او از ژرفاي دل باشد و لاجرم نيز بردل نشيند.
لازم به ذکر است بخشي از عوايد حاصل از اين نمايشگاه صرف تأمين هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان خواهد شد.
گشایش: جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰
بازدید از نمایشگاه: ۶ الی ۱۰ آبان ماه، ساعت ۱۲ الی ۱۹
نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳
شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

دیدگاهتان را بنویسید