سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

نیکا جوان ۲۵ ساله

نیکا جوان ۲۵ ساله

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان و نیکوکاران گرامی در تامین بخشی از هزینه های تامین داروی های مورد نیاز بیماران، یازدهمین فراخوان مربوط به یکی از بیماران جوان مراجعه کننده به واحد مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور خدمتتان اعلام می گردد.
هر کدام از ما می توانیم به سهم خود مشارکتی هر چند اندک برای تامین این هزینه ها داشته باشیم تا کمی از درد و رنج این بیماران در مسیر درمان کاسته شود.

نیکا جوان ۲۵ ساله ای که از سال ١۳۹۳مبتلا به سرطان هوچکین می باشد و به همراه خانواده اش ساکن استان تهران هستند. ایشان به تازگی پیوند شده اند. در حال حاضر طبق تجویز پزشک معالج نیاز به مصرف داروی گران قیمت و خارج از تعرفه بیمه Adcetris برای 6 دوره با فاصله زمانی 21 روز (هر دوره دو ویال و هر ویال 170 میلیون ریال) در مجموع 12 ویال دارد.لازم به ذکر است موسسه خیریه بهنام دهش پور تا کنون مبلغ 111.000.000 ریال به ایشان مساعدت نموده است.

این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه داروی گران قیمت و خارج از حمایت بیمه او برای نوبت دوم به ارزش 100 میلیون ریال به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

کمک کنم الان

همچنین شایان ذکر است که نیکا همچنان برای ادامه درمان و نوبت های باقیمانده نیاز به حمایت و مساعدت ما و سایر موسسات و شما خیرین عزیز دارد.

بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت نیکا دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵ یا ۱۱۲ و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید