سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خیریه،تشکل های مردمی و جمعیت هلال احمر

نخستین همایش ملی خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر روز یکشنبه ۲۷ مرداد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این همایش به منظور تلاش برای تولید دانش نیکوکاری و پروژه های مشترک جمعیت هلال احمر با خیریه ها با حضور رییس سازمان داوطلبان، رییس جمعیت هلال احمر و و نمایندگان ۳۸۰ موسسه خیریه و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر به منظور بررسی شیوه های توسعه همکاری های مشترک و همچنین معرفی و تکریم تشکل هایی که بیشترین میزان همکاری با جمعیت هلال احمر را در زمینه ارایه خدمات اجتماعی و اجرای پروژه های مشترک عام المنفعه داشته اند، برگزار شد.

در این همایش علاوه بر تقدیر از فعال ترین سازمان های مردم نهاد فعال همکار با جمعیت هلال احمر درخصوص اجرای پروژه های مشترک محرومیت زدایی با اهدای لوحی، از آیین نامه و شیوه نامه همکاری این سازمان با سازمان های مردم نهاد نیز رونمایی شد.

موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز لوح تقدیر و تندیسی را به عنوان سازمان مردم نهادی که در حوادث سال های اخیر(زلزله کرمانشاه و سیل ویرانگر نوروز امسال)، با همراهی وکمک های مستمر به آسیب دیدگان، حامی این عزیزان بود دریافت کرد.

در پی وقوع زلزله که در آبان ماه سال ۱۳۹۶ در مناطق غربی کشور روی داد و به دنبال آسیب دیدن مراکز خدماتی و بهداشتی در این حادثه، موسسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حمایت و همراهی با هموطنان آسیب‌دیده در این زلزله، تفاهم نامه ساخت یک باب خانه بهداشت و درمان دائمی در روستای آقابرار قصرشیرین را با همراهی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در فروردین سال ۹۷ منعقد کرد و در دی ماه ۹۷ این پروژه به بهره برداری کامل رسید.

در سیل ویرانگر نوروز امسال نیز که به سیل مهربانی تبدیل شد با همدلی و انسجام همکاران جمعیت هلال احمر، موسسه خیریه بهنام دهش پور بیماران تحت پوشش خود را در سیل تنها نگذاشت و با حمایت و مشارکت نیکوکاران و حامیان، از روز ۵ فروردین فعالیت امدادرسانی برای آسیب دیدگان از سیل در استانهای گلستان، لرستان و خوزستان آغاز شد. دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای حمایت از آسیب دیدگان از سیل به شرح زیر اجرا شد که تا پایان شهریور ۹۸ این امداد رسانی ادامه خواهد داشت.

برنامه کوتاه مدت، تا پایان اردیبهشت ۹۸:

۱.۱ گردآوری اطلاعات پایه از بیماران مبتلا به سرطان آسیب دیده از سیل در استانهای گلستان. لرستان. کرمانشاه. ایلام. خوزستان در گام اول و باقی استانهای آسیب دیده در گام دوم

۱.۲ گردآوری و هدایت کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین و حامیان موسسه در قالب تامین اقلام اضطراری امدادی

۱.۳ گردآوری منابع مالی اهدایی خیرین برای تامین کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان

۱.۴ تهیه گزارش دقیق از وضعیت بیماران مبتلابه سرطان و پراکندگی و میزان خسارت وارده به هر خانوار

۲. برنامه میان مدت از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ۹۸:

۲.۱ تهیه اقلام اضطراری موردنیاز برای بیماران مبتلا با سرطان و خانواده ایشان در تعامل با سازمانهای امدادی و خیریه مسئول و همکار

۲.۲ تامین و تحویل اقلام خانواده بیماران براساس برنامه و نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدام

۲.۳ اقدام هماهنگ در زمینه اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی در مناطق آسیب دیده در زمینه پیشگیری از سرطان

۲.۴ ‌تعامل و همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی در استانهای آسیب دیده در راستای توسعه برنامه‌ های حمایتی و پیشگیری از سرطان

اخبار کامل حمایت و امداد رسانی های موسسه به آسیب دیدگان زلزله و سیل را می تونید با جستجوی این عناوین در سایت با جزئیات بیشتری دنبال کنید:

بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اهدایی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

آغاز عملیات ساخت خانه بهداشت

پیشرفت پروژه ساخت خانه بهداشت-کرمانشاه

آغاز بهره برداری خانه بهداشت روستای آقا برار

ارسال اقلام حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل

اقدامات حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل (بهار ۹۸)

ارسال دومین محموله اقلام حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل

ارسال سومین محموله اقلام حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل

ارسال چهارمین محموله اقلام حمایتی برای آسیب دیدگان از سیل

دیدگاهتان را بنویسید