سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

چهارمین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

چهارمین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

موسسه خيريه بهنام دهش‌پور هم‌زمان با شروع هفته مبارزه با سرطان، چهارمین کمپین پیشگیری از سرطان پستان را برگزار کرد. در این کمپین که در تاریخ اول بهمن ماه در مجتمع فرهنگی تجاری کوروش برگزار شد، ضمن اطلاع‌رسانی به مردم درباره سرطان پستان با حضور پزشک داوطلب در کانتر اطلاع‌رسانی، از خانم‌های علاقه‌مند جهت جلسه آموزشی خودآزمایی پستان و غربالگری سرطان پستان ثبت‌نام به عمل آمد.

هم‌چنین در این کمپین که از ساعت 11 تا 22 ادامه داشت، اطلاع‌رسانی به بازدید‌کنندگان در خصوص معرفی موسسه و فعالیت‌ها و خدمات گسترده آن توسط داوطلبان و اهدای گل به آنها انجام شد. از دیگر نکات جالب و مثبت این کمپین درج عقاید و نظرات بازدیدکنندگان از کودک خردسال تا بزرگسال در مورد سرطان و پیشگیری از آن بود که بر روی تابلویی با شعار هفته ملی مبارزه با سرطان و در قالب جملاتی پرامید و زیبا نوشته شد.

چهارمین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

951102-4

در هفته ملی مبارزه با سرطان( 1 تا 7 بهمن) که از سوی وزارت بهداشت به نام “پویش ملی مبارزه با سرطان” نام‌گذاری شده است، برنامه‌های متنوعی در زمینه افزایش آگاهی عمومی در خصوص شناخت عوامل سرطان‌ها و پیشگیری از آن‌ها توسط موسسه خیریه بهنام دهش‌پور اجرا می‌شود. ما امیدواريم با آگاهی، مراقبت و امید بتوانیم سرطان را شکست دهیم و با حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و تجهیز بیمارستان‌های دانشگاهی رسالت خود را در این مهم محقق سازیم.

چهارمین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

دیدگاهتان را بنویسید