سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

چگونه از مبتلا شدن به سرطان دهانه رحم جلوگیری کنیم؟

چگونه از مبتلا شدن به سرطان دهانه رحم جلوگیری کنیم؟
به اطلاع می رساند موسسه خیریه شمس با همکاری وزارت بهداشت و شبکه ملی خیریه های حوزه سرطان، به مناسبت روز جهانی آگاهی از ویروس اچ پی وی، همایشی را برای بانوان جهت شناخت و مهار این ویروس برگزار خواهد کرد. افراد شرکت كننده در این همایش، امکان انجام تست رایگان HPV را در آزمایشگاه معرفی شده دارند. شرط حضور در این همایش داشتن معرفینامه از طرف مرکز معتبر می باشد.
اچ پی وی (HPV) ویروس پاپیلوم انسانی است. تست HPV وجود این ویروس را مشخص می‌کند که عامل ایجاد زگیل تناسلی، سلول‌های غیرطبیعی دهانه رحم یا سرطان دهانه رحم است.
تست HPV معمولاً همزمان با آزمایش پاپ اسمیر یعنی آزمایشی انجام می‌شود که در آن سلول‌ها از دهانه رحم برداشته می‌شود تا وجود سرطان یا هرگونه ناهنجاری بررسی شود. آزمایش اچ پی وی بر روی همان نمونه گرفته شده برای پاپ اسمیر یا نمونه دومی انجام می‌شود که از کانال دهانه رحم جمع شده است.
این همایش مخصوص بانوان و در روز یکشنبه ٢٠ اسفندماه ١٣٩٦ از ساعت ١٥ الی ١٨ در محل سالن همایش مجتمع درمانی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
خواهشمند است افراد متقاضی جهت حضور در همایش و استفاده از فرصت رایگان انجام تست HPV ، اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس تا تاریخ ١٥ اسفندماه به یکی از ID های تلگرام زیر ارسال نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس ٩١٠٠٩٩٠٠ داخلی ١٠٨ ، ١٠٥ و ٢٤٦ و ٠٩٢١٩٥٦٥٩٩٦ و ٠٩٢١٩٥٦٥٩٧٥ تماس حاصل نمایید.
تلگرام :
@Behnamcharitysocialworkunite
@Bozorgmehr_behnamcharity
بدیهی است با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با بانوانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کرده اند.
با تشکر و سپاس
موسسه خیریه بهنام دهش پور

دیدگاهتان را بنویسید