سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه تغذیه برای مبتلایان به سرطان

ادامه برگزاری کارگاه‌ها و جلسات حمایتی درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان، سومين كارگاه مشترک گروه “ايران راديوتراپي”، “گروه ” “UCRT و “موسسه خیریه بهنام دهش‌پور” با موضوع «تغذیه در مبتلایان به سرطان» برگزار شد.
در این جلسه که روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور تشکیل شد، داوطلبان روانشناس و بیماران با همراهان خود حضور داشتند. فاطمه تورنگ، کارشناس تغذیه انستیتو کانسر، نکات مفیدی را در خصوص تغذیه در طول درمان برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.
کارگاه تغذیه در مبتلایان به سرطان
مباحثی که در این کارگاه ارائه شد شامل: خوراكي‌هاي مجاز در دوران درمان، بايد و نبايدها غذايي در دوره شيمي‌درماني، طريقه مصرف و شست و شو مواد غذايي، نكات ايمني و تغذيه‌اي در دوران شيمي‌درماني، تشريح گروه‌هاي مواد غذايي، ارتباط تغذيه با بيماري سرطان و …بود. کارگاه آموزشی تغذیه با پرسش و پاسخ بیماران و مدرس کارگاه و توزیع بسته‌های آموزشی در انتهای برنامه به پایان رسید. شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با کارگاه‌های آموزشی واحد خدمات حمایتی با شماره  ۳-۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۱۲ طی ساعات اداری (۸ الی ۱۵) تماس حاصل نمایید.
کارگاه تغذیه در مبتلایان به سرطان

دیدگاهتان را بنویسید