سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه سبک زندگی سالم

کارگاه «سبک زندگی سالم در پیشگیری و درمان بیماری سرطان» با حضور خانم دکتر ثریا سلمانیان (متخصص رادیوتراپی-انکولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران) و خانم غزل خزایی (کارشناس ارشد روانشناسی) در روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علاقمندان، بیماران بستری در بخش آنکولوژی بیمارستان شهدا، تعدادی از پزشکان، اساتید و بهبودیافتگان در سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزار شد، مباحث مفید و آموزنده‌ای توسط سخنرانان ارائه شد. دکتر سلمانیان از آمار بیماری سرطان و انواع آن در کشور، علائم هشداردهنده سرطان و رژیم غذایی سالم سخن گفت. به گفته ایشان کلید پیشگیری از همه بیماری‌ها رعایت تعادل در همه چیز مانند سبک زندگی، رژیم غذایی، تغذیه، ورزش و …است. همچنین ایشان عواملی مانند ترک سیگار، وزن متناسب، ورزش روزانه، رژیم غدایی سالم و متعادل، اجتناب از تابش نور مستقیم خورشید، انجام معاینات دوره‌ای و تست‌های غربالگری و اجتناب از ابتلا به بیماری‌های ویروسی مثل هپاتیت را از مهمترین عوامل پیشگیری از سرطان برشمرد. مباحث دیگر این کارگاه، سبک زندگی سالم، مدیریت ذهن، نقش استرس و ارتباط آن با ایجاد انواع سرطان بخصوص سرطان پستان و دهانه رحم و … بود که توسط خانم خزایی(روانشناس داوطلب) ارائه و تشریح شد.
کارگاه سبک زندگی سالم

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاع در مورد کارگاه‌ها و جلسات آموزشی واحد خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با شماره تلفن ۳-۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۱۲ در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید