سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه پیشگیری از سرطان پستان-شرکت نماآگهی

آموزش و آگاهی اولین گام در پیشگیری

در ادامه فعالیت‌های آموزشی پویش ملی همه باهم به پیش برای پیشگیری که به همت موسسه خیریه بهنام دهش پور و با حمایت شرکت زرین رویا برند مای لیدی با هدف افزایش آگاهی عمومی آحاد جامعه به ویژه زنان در مسیر آشنایی و شناخت راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان و ترویج خودمراقبتی از سال ۹۷ آغاز شده است، روز چهارشنبه ۲۹ خرداد کارگاه آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان به مدت ۲ ساعت برای کارکنان خانم شرکت تبلیغاتی نماآگهی برگزار شد.

مباحث این کارگاه، شناخت سرطان و سرطان پستان، وضعیت بیماری سرطان پستان در ایران و جهان، روش‌های غربالگری، عوامل خطر، عوامل قابل تغییر و غیرقابل تغییر تهدید کننده سرطان پستان، نحوه خودآزمایی پستان، تغذیه سالم و …بود. در انتها نیز به سوالات شرکت کنندگان توسط مدرس این کارگاه پاسخ داده شد.

میز اطلاع‌رسانی بهنام در طول برگزاری این کارگاه در محوطه بیرونی مستقر و با تحویل قلک‌های بهنام میزبان علاقمندان به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بود.

برای بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی آشنایی رایگان با سرطان پستان، هدیه مای لیدی ویژه بانوان شاغل در موسسات و شرکتها و مراکز عمومی و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فعالیت‌های آموزشی موسسه از ساعت ۸ تا ۱۶ با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

۹۱۰۰۹۹۰۰ و ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۴۶

دیدگاهتان را بنویسید