سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه پیشگیری از سرطان پستان-شرکت پوبر

پیشگیری، مؤثرترین و مقرون به صرفه‌ترین شیوه مبارزه با سرطان است.

براساس توصیه متخصصین در مورد پیشگیری از سرطان پستان در بین زنان« اگر اولين بارداري كامل آنها در دوران جوانی باشد، خطر ابتلا به سرطان پستان كاهش مي‌يابد.»

در ادامه فعالیت‌های آموزشی «پویش ملی همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان»، کارگاه آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد با حمایت شرکت «زرین رویا؛ برند مای لیدی» برای بانوان شاغل در شرکت پوبر(نمایندگی انحصاری برندهای مراقبت از پوست) برگزار شد.

این کارگاه آموزشی رایگان که هدیه برند مای لیدی برای زنان ارزشمند سرزمین مان است، با تسهیلگری موسسه خیریه بهنام دهش پور توسط متخصص مامایی و با حضور ۳۳ نفر از بانوان شاغل در شرکت پوبر برگزار شد. مباحث این کارگاه، شناخت سرطان و سرطان پستان، وضعیت بیماری سرطان پستان در ایران و جهان، روش‌های غربالگری، عوامل خطر، عوامل قابل تغییر و غیرقابل تغییر تهدید کننده سرطان پستان، نحوه خودآزمایی پستان، تغذیه سالم و …بود. در انتها نیز به سوالات شرکت کنندگان توسط مدرس این کارگاه پاسخ داده شد.

میز اطلاع رسانی بهنام در طول برگزاری این کارگاه در محل شرکت مستقر بوده و با اهدای قلک های بهنام بخشی از مراجعان به خانواده بزرگ خیریه بهنام دهش پور پیوستند. همچنین به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی بسته آموزشی به نمایندگی از شرکت مای لیدی اهدا شد.

موسسه خیریه بهنام دهش پور در راستای مأموریت سازمانی خود در زمینه پیشگیری از سرطان پستان، پروژه آگاهی رسانی و ترویج زندگی سالم در زنان با تمرکز بر پیشگیری از سرطان پستان را از تابستان ۱۳۹۷ آغاز کرد. این پروژه با عنوان پویش «همه با هم به پیش برای پیشگیری از سرطان پستان» همزمان با شروع ماه اکتبر (آگاهی رسانی به زنان در خصوص سرطان پستان)، با همکاری گروه زرین (برند مای لیدی) و در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی(CSR) آغاز شد و همچنان در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از سرطان پستان در مراکز مختلف ادامه دارد.

هدف اصلی و کلان این پروژه آگاه‌سازی عمومی جامعه در موضوع شناخت و پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان با استفاده از روش های مختلف اطلاع‌رسانی و آموزشی است. در این مسیر اطلاع رسانی عمومی در زمینه خودمراقبتی، تشخیص زودهنگام و شناخت عوامل مختلف در بروز سرطان پستان با هدف پیشگیری اولیه مورد توجه است، با این‌امید که هر روز یک قدم زودتر به سمت پیشگیری از سرطان گام برداریم.

برای بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی آشنایی و پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش پور هدیه برند مای لیدی ویژه بانوان شاغل در موسسات، شرکتها و مراکز عمومی می توانید در ساعات اداری با واحد آموزش از طریق ۹۱۰۰۹۹۰۰ و ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۴۶ تماس حاصل فرمایید.

امید است که همه باهم بتوانیم همراه و هم قدم در تحقق شعارجهانی بدون ترس از بیماری سرطان با افزایش آگاهی خود و اطرافیان حرکت نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید