سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه کمک‌های اولیه و مدیریت بحران

امروزه یادگیری کمک‌های اولیه به همه توصیه می‌شود، زیرا هر فرد امکان دارد به‌طور ناگهانی و غیرمنتظره در شرایطی قرار بگیرد که برای کمک به خود یا دیگران به این مهارت‌ها نیازمند شود.

بر این اساس کارگاه “کمک‌های اولیه و مدیریت بحران” در روز دوشنبه ۶ شهریور ماه برگزار شد.در این کارگاه که با همکاری “موسسه خیریه بهنام دهش‌پور” و “سازمان مردم‌نهاد خانه نجات ایران” در سالن آمفی تئاتر موسسه برگزار شد.
کارگاه کمک‌های اولیه و مدیریت بحران
احمد بختیاری، مدرس امداد و نجات و کمک‌های اولیه به ارائه کلیاتی از مباحث مهم کمک‌های اولیه پرداخت. روش‌های احیا شامل ارزیابی اولیه (راه هوایی، تنفس، گردش خون وخونریزی) به شکل عملی و با مشارکت داوطلبان آموزش داده شد.
کارگاه کمک‌های اولیه و مدیریت بحراندر بخش دیگر اقدامات ضروری در شرایط اضطراری شامل زلزله، سیل، توفان، آتش سوزی و حوادث ترافیکی و بررسی اقدامات لازم قبل از وقوع، حین وقوع و پس از وقوع تشریح شد. شناخت انواع کپسول‌های آتش نشانی و طریقه استفاده و چگونگی تشخیص انواع کپسول‌ها بر اساس نوع آتش سوزی نیز سرفصل دیگری از مباحث ارائه شده در این کارگاه بود.امیدواریم با ارتقای دانش و آگاهی خود بتوانیم در حفظ سلامت خود،اطرافیان و جامعه خود نقش موثرتری داشته باشیم.
کارگاه کمک‌های اولیه و مدیریت بحران

دیدگاهتان را بنویسید