سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کنسرت آهنگی از جهانی دیگر

“آهنگی از جهانی دیگر” عنوان اجرای موسیقی توسط مبتلایان به اوتیسم و سندروم داون با آهنگسازی «رهی سینکی» است که با هنر زیبای خود و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، مهر و امید و دوستی را با هم پیوند خواهند زد.
این برنامه در تالار وحدت با همکاری مشترک و حمایت موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، کانون تبلیغات نور، انجمن حمایت از عقب‌ماندگان ذهنی و بنیاد رودکی در تاریخ ۲۲مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.
عواید حاصل از این اجرا، صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
خرید اینترنتی بلیطپروانه‌ها مجموعه ایست نوشته شده  برای کودکانِ کم توان ذهنی‌ و اوتیسم.کودکانی کاملا متفاوت از یکدیگر و بسیار حساس.

متریال اصلی‌ این کارها صداها و هجا‌ها ایست که خود کودکان در لحظه دوست دارند خلق کنند و رهبری این کارها به عهده خود ایشان است.

جرقه? نوشتن این کارها زمانی‌ زده شد که به من پیشنهاد شد به مرکز کودکان کم توان ذهنی‌ و اوتیسم بروم ،آنجا فهمیدم موسیقی‌ که با این کودکان کار میشود موسیقی‌ نیست که دوستش داشته باشند از طرفی‌ خیلی‌ از آنها رغبتی به همکاری و خواندن نداشتند و فقط سکوت میکردند و یا یک کلمه بیشتر نمیگفتن.آنجا بود که به این فکر افتادم که کارهایی‌ مختص این کودکان بنویسم،کارهایی‌ که بیشتر از من خود انها دوست داشته باشند،کارهایی‌ که همه آنها در آن شرکت کنند. “پروانه ها” موسیقی‌ ‌ایست که کسی‌ که در آن نمی‌خواند، آنرا در لحظه خلق می‌کند و رهبری می‌کند

موسیقی‌ که تکه‌های پازلش را آنها به من میدهند و من  کنار هم میچینمشان.
کم توانان ذهنی‌ کسانی‌ هستند که هر روز خرابی‌‌هایی‌ به بار میاورند که ترمیم و بازسازی آن در توانشان نیست.
ما در اینجا کم توان ذهنی‌ نداریم،اینجا محل همنشینی “فرا انسان”ها است.
“فرا انسان”ها تحت تاثیر و فرمانِ هیچ نوع تفکری قرار نمیگیرند و نمیتوان به آنها چیزی را تحمیل کرد.آنها هر کدام تک به تک فکر و اندیشه خاص خود را دارند.
من از آنها میاموزم چگونه می‌توان از جهانی‌ دیگر بودو در جهانی‌ دیگر زیست کرد.
خرید اینترنتی بلیط

دیدگاهتان را بنویسید