سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

مراسم افطاری تیر ۹۳

مراسم افطاری تیر ۹۳

ماه خیر و مهربانی رسید و ما بار دیگر، در رمضانی دیگر افتخار آن را داشتیم که بر سر سفره افطارمان میزبان همراهان و نیکوکارانی باشیم که همواره یار و یاور ما در حمایت از بیمارن مبتلا به سرطان بوده اند.

 

مراسم افطاری

در شامگاه جمعه ۱۳ تیرماه مصادف با ۶ رمضان مراسم افطار و شام موسسه خیریه بهنام دهش پور در باشگاه دیپلماتیک تهران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن مجید و خوش آمد گویی خانم شهلا لاجوردی (دهش پور)  آغاز شد و با اجرای موسیقی دف و نی ادامه یافت.
مراسم افطاری
مراسم افطاری
به لطف این ماه پر برکت خیرین و حامیان با عشق و ایثار شوری به یاد ماندنی برپا کردند و هزینه دارو  و درمان ۱۰۹۳ بیمار را به مدت یکسال را متعهد شدند.
مراسم افطاری
پس از لحظات ملکوتی اذان مغرب  آقای بهرام حصیری خواننده نام آشنا به اجرای برنامه پرداختند. و پس از آن خانم خوشخونژاد از اعضا هیات مدیره، ضمن تشکر از همه خیرین گزارش کوتاهی از آنچه که با کمک خیرین از سال گذشته تا کنون در موسسه رخ داده است ارائه نمودند و سپس خانم لیلی بهمن (رضایی) ، مدير عامل موسسه،  بصورت مختصر به معرفی پروژه های در دست اجرا پرداختند.
مراسم افطاری
مراسم افطاری

مراسم افطاری


ما باز هم قدر دان لطف بیکران شما یاران و همراهان همیشگی موسسه می باشیم و امید است  تا به پشتوانه و حمایت شما نیکواندیشان بتوانیم در ارائه هر چه بهتر امکانات و خدمات به بیماران تحت پوشش این موسسه قدم برداریم.

admin-ajax.phpy

دیدگاهتان را بنویسید