سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

آرزوهایی که به صاحبشان رسیدند

انسان ها پس از آشنا شدن و رو در رو قرار گرفتن با مشکلات دیگران است که احساس می کنند غم هایشان کوچک است و می توانند به راحتی از پس آن برآیند.آرزوی آرشیدا و عرفان دو کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام‌دهش‌پور که بر روی درخت آرزوها بود، توسط خیرین مهربان برآورده شد و به دستشان رسید تا امیدی باشد برای مقابله با بیماریشان.

کادوی کودکان

برای برآورده کردن آرزوها نیاز نیست حتما کسی با چوب جادویی‌اش ظاهر شود که آرزوی شما را به حقیقت بپیوندد.بعضي آدم‌ها بدون اين ابزار هم توانايي برآورده كردن آرزوها را دارند؛ آدم‌هايي كه بدون هيچ‌گونه پيچيدگي عجيب و غريبي دست به‌كار شده‌اند يك كار خير كوچك ايجاد كرده‌اند.

وقتی فردی بتواند از خودش و خواسته‌هایی که دارد و از مشکلات و غم هایش عبور کند و به جای این که صرفاً به خودش فکر کند، دیگران را در اولویت قرار دهد، آن وقت مشکلات خودش را سبک‌تر احساس خواهد کرد و از آنها دچار ضربه روحی نخواهد شد.درخت آرزوها فرصتی است تا سری به کتاب‌خانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بزنیم و زمانی را هر چند کم فارغ از مشکلات خودمان به کودکان مبتلا به سرطان اختصاص دهیم.

فکر نکردن به مشکلات شخصی و خانوادگی و در عوض توجه کردن به اطرافیان می تواند باعث ارتقای روحی برای هر کسی شود. از شما خیرین گرامی که مهرتان لبخند را بر روی لبان کودکان مبتلا به سرطان می‌آفرینید متشکریم.

برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳- ۲۲۷۱۸۰۸۲  داخلی ۱۰۳ کتابخانه کودکان‌ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید