سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

با بُمرانی بخند

با بُمرانی بخند

در جشنواره پاییزی موسسه خیریه بهنام دهش پور که طی روزهای 7 تا 10 مهر ماه 94 در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش برگزار شد، گروه بمرانی برای اولین بار در عرصه کاری خود به صورت پخش زنده قطعه « بخند » را اجرا کرد. این شیوه جدید بدین صورت اجرا شد که گروه بمرانی این قطعه موسیقی را در محل نقاهتگاه و با حضور جمعی از بیماران ساکن و داوطلبان موسسه اجرا و همزمان صدا و تصویر آنها به صورت زنده برای بازدیدکنندگان حاضر در جشنواره پخش شد.

گروه بُمرانی از سال 1388 با انتشارکارهای خود در فضای مجازی فعالیت خود را از کافه‌ها آغاز نمود. در ادامه درکنار گروه‌های تئاتر قرار گرفت بُمرانی هر چند وقت یک بار کنسرت‌های خیریه نیز برگزار می‌کند، این گروه از جمله گروهای نوپای موسیقی است که اخیرا طرفداران بسیاری به واسطه سبک جدید و رابطه صمیمی‌اش با مخاطب برقرار کرده است. روند ساخت قطعه « بخند » که به طور اختصاصی برای موسسه خیریه بهنام دهش پور سروده شده است سه هفته به طول انجامید و در زمان اجرا در این جشنواره با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

با بُمرانی بخند

بهزاد عمرانی خواننده و گیتار ریتم، مانی مزدکی سازدهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک، آرش عمرانی پیانو، کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام و کاخُن اعضای گروه بُمرانی هستند. عصر روز نهم آذرماه بهزاد عمرانی، آبتین یغمایی و مهدی حسینی به دعوت موسسه خیریه بهنام دهش پور ضمن حضور در بیمارستان شهدا تجریش از بخش های مختلف این موسسه مانند کتاب خانه کودکان و بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بازدید کردند. در پایان این دیدار گروه بُمرانی آمادگی خود را برای ادامه همکاری های بیشتر خود با موسسه خیریه بهنام دهش پور را اعلام کرد.

گروه بمرانی

بخند اگه دلت پُر غصه ست

بخند حتي اگه شكسته ست

بخند اگه هوا هنوز ابريه

بخند به هرچي غم تو دنياست

بخند كه خورشيد مال ماست

كه يه روز در مياد از زير ابرا

براي ما

بخند سرخ شه گونه هات

بخند گم شه غصه هات

بخند اگه اشكات تو راهه

تو بخند

بدون كه غم هات دور مي شن

بمون اين روزا خوب مي شن

بخون بلند آواز خنده

بلند

بخند اگه دوسم داري

بخند مگه چي كم داري

بخند وقتي ابرا مي بارن برامون

بخند و شاد كن دلارو

بخند و كم كن غصه ها رو

بخند و منم بخندون

بخند اگه دلت پُره

بخند اگه پرِ غُره

اگه هوا ابريه تو بخند

بخند به هرچي غم تو دنياست

بخند كه خورشيد مال ماست

كه يه روز در مياد از زير ابرا

براي ما بخند

دیدگاهتان را بنویسید