سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

تیم والیبال بهنام

تیم والیبال موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان فعالیت خود را برای ترویج سبک زندگی سالم آغاز کرده است. امروزه ورزش جایگاه ویژه‌ای در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری­ها دارد، سرطان ‌هم جزو بیماری‌هایی است که ارتباط نسبتا زیادی با شیوه زندگی افراد دارد. صنعتی شدن جوامع باعث افزایش بروز این بیماری شده است.

در صورت بی‌توجهی به امر پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها مزمن و پایدار می‌شوند و برای همیشه افراد را در زندگی اجتماعی دچار مشکل می‌کند. متخصصان و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده‌اند که برای رفع اختلالات روانی در کنار دارو و درمانی باید ورزش هم کرد. این­گونه به نظر می‌رسد، شرکت منظم افراد در فعالیت‌های بدنی و ورزش ضمن پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های جسمی و روحی‌، زمینه مناسبی را برای افزایش کیفیت زندگی انسان فراهم می‌آورد.تیم والیبال بهنام

یکی از راه‌کار‌های که این روزها می‌توان مردم و به خصوص جوانان را تشویق به ورزش و زندگی سالم کرد تشکیل تیم‌های ورزشی مختلف است. از همین رو به دنبال تلاش­های فراوان‌، زمینه‌ای فراهم شد تا این موسسه علاوه بر فعالیت در کمپین‌های پیشگیری از سرطان در زمینه‌ی والیبال نیز به طور رسمی شروع به فعالیت نماید و از همین طریق افراد را به زندگی سالم دعوت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اپلیکیشن موسسه را دانلود کنید و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و در جریان آخرین اخبار قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید