سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جلسه آموزشی تغذیه در دوران بیماری سرطان

یکی از اقدامات موسسه خیریه بهنام دهش‌پور از ابتدای تاسیس تاکنون، توزیع تغذیه رایگان توسط داوطلبان این واحد، در قالب میان‌وعده و میوه‌های فصل در میان مددجویان، بیماران و همراهان آن‌ها در بخش آنکولوژی و رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش و مراجعان به واحد مددکاری موسسه بوده است.
بدین منظور و به جهت آگاهی بیشتر داوطلبان در این واحد، روز شنبه مورخ دوم اردیبهشت‌ماه، کارگاه آموزشی با عنوان نحوه تغذیه سالم در دوران درمان بیماری سرطان برای داوطلبان واحد تغذیه با سخنرانی خانم ‌دکتر حیدری متخصص تغذیه تشکیل شد.
در این جلسه موضوعاتی از جمله نحوه تغذیه صحیح در دوران شیمی درمانی و رادیوتراپی برای داوطلبان تغذیه و دست‌اندرکاران این امر توسط یک متخصص برگزار شد و در انتهای جلسه به پرسش‌های داوطلبان پاسخ داده شد.
شما همراهان و نیکوکاران می‌توانید جهت حمایت مالی و معنوی از این واحد و یا تهیه میان‌وعده‌های سالم جهت توزیع میان مراجعه‌کنندگان با شماره تماس ۲۲۷۰۸۱۸۲الی ۳ داخلی ۱۲۰ ، ۱۰۱ و ۱۱۴ تماس حاصل نمایید.
شماره کارت بانک ملی جهت واریز کمک‌های نقدی: 2470-9951-9911-6037 شماره حساب موسسه : 0104660912005 به نام موسسه خیریه بهنام دهش‌پور پرداخت از طریق کد تلفن همراه : #18*7*733*

جلسه آموزشی تغذیه در دوران بیماری سرطان

دیدگاهتان را بنویسید