سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

حضور رییس فدراسیون والیبال در موسسه

حضور رییس فدراسیون والیبال در موسسه

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور داورزنی در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بار دیگر جامعه والیبال را به قدمی خیر و مردمی تشویق کرد.

دیدار ریاست فدراسیون والیبال از سازمان مردم نهاد و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در شرایطی صورت گرفت که یکی از پرمشغله‌ترین دوران کاری برای والیبال ملی ایران برای این مدیر موفق متصور می‌شد. در حالی که برای انتخاب سرمربی تیم ملی و سامان دادن به وضعیت و سایر مقاطع سنی والیبال استانی و کشوری جلسات فشرده و مداومی در حال برگزاری است حضور داورزنی در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بسیار ارزشمند بود.

عصر روز یکشنبه 7 آذرماه در حالی که تهران به سمت یکی از پرترافیک‌ترین شب‌های خود پیش می‌رفت، مقامات و داوطلبان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور میزبان ریاست فدراسیون والیبال بودند. خانم‌ها عظیمی (روابط عمومی) و رضایی (مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور) به همراه چند تن از داوطلبان هم‌چنین برخی از بازیکنان تیم والیبال بهنام دهش‌پور در جلسه‌ای صمیمانه و مفید میزبان داورزنی، ریاست فدراسیون والیبال بودند.

حضور رییس فدراسیون والیبال در موسسه

در این جلسه در قدم اول توضیحاتی مبنی بر فلسفه پیدایش موسسه خیریه بهنام دهش‌پور خدمت ریاست فدراسیون والیبال ارائه شد و توضیحاتی درباره نحوه خدمت‌رسانی به بیماران، پیشرفت‌های صورت گرفته،‌ دستگاه‌های تازه خریداری شده و چشم‌انداز این موسسه عنوان شد.

داورزنی ضمن اشاره به مسئولیت اجتماعی افراد و اهمیت پرداختن به امور خیریه بر این نکته تاکید کرد که هر کدام از مقامات ورزشی در فدراسیون‌های مختلف با هر سمتی می‌توانند از انجام مسئولیت اجتماعی خود لذت ببرند و همه باید بدانیم که چنین مراکزی وجود دارند و وجودشان بهانه‌ای مهم برای آن است که ما به راحتی به وظیفه اجتماعی و شرعی خود عمل کنیم.

در ادامه این جلسه بر مشکلات عدیده مردم در بیمارستان‌ها تاکید شد و آقای داورزنی ضمن تایید موانع متعدد در خدمت‌رسانی به بیماران گفت: سرطان خود به تنهایی یک درد عظیم است که تحمل آن برای والدین یک کودک مبتلا به سرطان بسیار سخت است. اگر درد فقر به این موضوع اضافه شود دیگر چه باید گفت، وقتی چنین موسساتی حضور دارند انسان کمی آرام می‌گیرد و خوشحالم که موسسه خیریه بهنام دهش‌پور تا این حد در ارائه خدمات به بیماران صرف‌نظر از داشتن یا نداشتن بیمه، ملیت یا تابعیت و تمکن مالی پیشتاز بوده و پیشرفت کرده است.

در ادامه خانم رضایی مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش‌پور ضمن اشاره به بازسازی و نوسازی نقاهتگاه موسسه برای سومین بار گفت: والدین کودکان بیمار وقتی از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند به اندازه کافی مشکل فکری، روحی و روانی دارند. کاری که از دست ما برمی‌آید جدا از اینکه کل هزینه درمان آنها را پرداخت کنیم این است که مشکل اسکان آنها در تهران هم برطرف شود؛ بنابراین آن‌ها بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در نقاهتگاه بهنام دهش‌پور با امکانات بسیار خوب اسکان می‌یابند و در این محل داوطلبان ما بدون دریافت هیچگونه پاداش مالی در خدمت آنها هستند. سه وعده غذای گرم با حفظ کرامت انسانی و برنامه‌های فرهنگی متعدد در این نقاهتگاه در نظر گرفته شده است. فاصله این مرکز تا بیمارستان کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی است. ولی برای این منظور هم ایاب و ذهاب به طور رایگان در خدمت والدین کودکان است.

در ادامه این جلسه داورزنی با اشاره به از دست رفتن مربی والیبال مرحوم معدنی بر اثر ابتلا به سرطان گفت: بزرگان و ستارگان ورزش این سرزمین به خاطر این دشمن خطرناک از دست ما می‌روند و همانطور که مقامات این موسسه بر آن تاکید دارند پیشگیری بسیار مهمتر از درمان است. همه ما می‌دانیم که هوای شهر آلوده است شاید مشکلاتی در صنایع غذایی باشد. موضوع خیلی پیچیده است به یک عزم ملی نیاز داریم تا غول سرطان دست از سر پایتخت ایران بردارد.

حضور رئیس فدراسیون والیبال در موسسه

وی در ادامه تاکید کرد: فدراسیون والیبال هر چه در توانش باشد انجام خواهد داد. ما از تشکیل تیم والیبال نوجوانان و جوانان والیبال موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بسیار خوشحال شدیم و برای اختصاص یک زمین تمرین مناسب هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد. چقدر خوب می‌شود اگر سایر سازمان‌های مردم‌نهاد این حرکت زیبای موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را پیگیری کرده و به جایی برسیم که لیگ بهنام یکی از لیگ‌های مهم داخلی والیبال باشد. این وظیفه اجتماعی از سوی فدراسیون والیبال قطعا صورت خواهد گرفت. برای اطلاع‌رسانی به مردم با پخش بروشور و توضیح شفاهی برای تغذیه مناسب و پیشگیری و درمان صحیح و سریع، هر کاری بشود انجام خواهیم داد.

حضور رئیس فدراسیون والیبال در موسسه

پس از این جلسه ریاست فدراسیون والیبال از کتابخانه کودکان همچنین از بخش درخت آروزها در ساختمان مرکزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بازدید کرد و مقرر شد ایشان مفاد تفاهم‌نامه و موارد مورد تاکید در این جلسه را از طریق روابط عمومی و معاونت‌های فدراسیون والیبال پیگیری کند.

حضور رئیس فدراسیون والیبال در موسسه

دیدگاهتان را بنویسید