سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶

جلسات حمایتی بهداشت روان برای بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و خانواده‌های آنان در ماه شهریور نیز با استقبال خوب بیماران و همراهان آن‌ها برگزار شد. این جلسات در قالب برنامه‌های ثابت و مدون در دو محل «بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدا تجریش» و «نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور» در حال برگزاری است.
بخش رادیوتراپی و آنكولوژی:

۱-  کانتر اطلاع‌رسانی در ورودی بخش: داوطلبان روانشناس برای بالابردن آگاهی در مورد بیماری سرطان، همدلی با بیماران، مشاوره فردی، اطلاع‌رسانی در مورد كارگاه‌ها و گروه درمانی هر روز در طبقه همكف سالن رادیوتراپی و آنكولوژی حضور دارند.

۲-   بخش آنكولوژی: روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه داوطلبان روانشناس و بهبودیافته برای ارتقا روحیه بیماران و افزایش روند بهبودی در این بخش حضور دارند. با حضور گرم و حرفه‌ای این عزیزان، امید به درمان و زندگی در بیماران افزایش یافته است.

۳- كتابخانه كودكان: روزهای سه شنبه هر هفته یک روانشناس داوطلب برای برقراری ارتباط موثر با كودكان وانجام مشاوره فردی در كتابخانه حضور دارد.

نقاهتگاه:

۱-  جلسات گروه‌درمانی بعدازظهر سه شنبه هر هفته با حضور متخصصین روانشناس (با محورهای ذهن‌آگاهی، دید مثبت‌گرا، شفقت درمانی و هنردرمانی) برگزار می‌شود.

۲-  موسیقی درمانی، هنردرمانی (بافتنی و قلاب بافی)، شاهنامه‌خوانی، گپ و گفتگو، بازی و سرگرمی، خوراکی( صرف میوه و چای وشیرینی دور حوض به سبك قدیمی) از روز شنبه  تا سه شنبه با حضور داوطلبان بهبودیافته و قدیمی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

۳-  كلاس سوپرویژن: این جلسات که به صورت ماهانه و به شکل حرفه‌ای برای داوطلبان روان شناس و گروه بهبودیافته ها برگزار می‌شود جهت آموزش تكنیک‌های حرفه‌ای در خصوص مشكلات و مسایلی است که این افراد در كار با آن مواجه هستند، انتقادات و پیشنهادات بررسی می‌شود و راهکارهای موثری برای اینكه بتوانیم با یک تیم حرفه‌ای كار كنیم ارائه می‌شود.
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶
خدمات حمایتی در شهریورماه ١٣٩۶

دیدگاهتان را بنویسید