سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خدمات حمایتی در مهرماه ۱۳۹۶

جلسات حمایتی بهداشت روان به صورت مدون برای بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و خانواده‌های آن‌ها، با استقبال خوب بیماران و همراهان آنها همراه شده است. این جلسات در قالب برنامه‌های ثابت و مدون در دو محل بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و نقاهتگاه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در حال برگزاری است.

بخش راديوتراپي و آنكولوژي:
۱- کانتر اطلاع رسانی در ورودی بخش: داوطلبان روانشناس براي بالابردن آگاهي در مورد بيماري سرطان، همدلي با بیماران، مشاوره فردي، اطلاع‌رسانی در مورد كارگاه‌ها و گروه درماني هر روز در طبقه همكف سالن راديوتراپي و آنكولوژي حضور دارند.
۲-   بخش آنكولوژي: روزهاي شنبه، دوشنبه و سه شنبه داوطلبان روانشناس و بهبوديافته براي ارتقا روحيه بيماران و افزايش روند بهبودي در اين بخش حضور دارند. با حضور گرم و حرفه‌ای این عزيزان، اميد به درمان و زندگي در بيماران افزايش يافته است.
۳-  كتابخانه كودكان: روزهای سه شنبه هر هفته يك روانشناس داوطلب براي برقراري ارتباط موثر با كودكان وانجام مشاوره فردي در كتابخانه حضور دارد.
خدمات حمایتی مهرماه 1396
نقاهتگاه:
جلسات گروه‌درماني بعدازظهر سه شنبه هر هفته با حضور متخصصین روانشناس (با محورهای ذهن‌آگاهی، دید مثبت‌گرا، شفقت درمانی و هنردرمانی) برگزار می‌شود.
موسيقي درماني(آوادرمانی)، هنردرماني(گلسازی و قلاب بافي)، قصه‌خوانی،شاهنامه خواني، گپ و گفتگو، بازي و سرگرمي، خوراکی( صرف ميوه و چاي وشيريني دور حوض به سبك قديمي) از روز شنبه تا سه شنبه باحضور داوطلبان بهبوديافته و قديمي در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
جلسات مشاوره تغذیه با حضور خانم دکتر فردوس هر ماه یکبار به صورت فردی و گروهی برای بیماران برگزار می‌شود.
كلاس سوپرويژن: اين جلسات که به صورت ماهانه و به شکل حرفه‌ای براي داوطلبان روان‌شناس و گروه بهبوديافته‌ها برگزار می شود جهت آموزش تكنيك‌هاي حرفه‌اي در خصوص مشكلات و مسايلي است که این افراد در كار با آن مواجه هستند، انتقادات و پيشنهادات بررسی می‌شود و راهکارهای موثری براي اينكه بتوانيم با يك تيم حرفه‌اي كار كنيم ارائه می‌شود.
مشاوره فردي: دو گروه مشاوران متخصص روانشناس که شامل مشاوران داوطلب و مشاورانی که پرسنل موسسه  هستند براي بيماران و همراهان آنان جلسات مشاوره فردی را به صورت رایگان برگزار می‌کنند. این جلسات علاوه بر نقاهتگاه در بخش راديوتراپي و آنكولوژي بیمارستان شهدا و بیمارستان امام حسین نیز برگزار می‌شود.
خدمات حمایتی مهرماه 1396
شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش پور با شماره ۳-۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵، ۱۰۸ و ۱۱۲ در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۶) تماس حاصل نمایید.با آرزوی بهبود همه بیماران

دیدگاهتان را بنویسید