سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

خدمات حمایتی و درمانی

با همراهی همیشگی شما حامیان و نیکوکاران گرامی، تلاش می‌کنیم تا با حمایت همه جانبه از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌شان، آن‌ها را در مسیر درمان تنها نگذاریم. پیرو این هدف توانسته‌ایم از ابتدای تاسیس موسسه تاکنون بیش از یازده هزار بیمار مبتلا به سرطان را تحت پوشش قرار دهیم.

از ماموریت‌های موسسه خیریه بهنام دهش‌پور ارائه خدمات درمانی و حمایتی، در سطح استانداردهای بین‌المللی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بدون محدودیت سن، ملیت، مذهب، جنسیت، نوع و مرحله بیماری سرطان می‌باشد.

پیگیری امور درمانی بیمار در طول دوره درمان، پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی و هزینه‌های داروهای خارج از تعرفه بیمه، آگاهی‌رسانی و راهنمایی در موضوع بیمه و جذب کمک سایر مراکز، ارائه خدمات بهداشت روان در قالب مشاوره‌های فردی و گروهی و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های موضوعی برای بیمار و خانواده ایشان، معرفی و ارجاع فرزندان محصل مددجویان به واحد هزینه تحصیلی (جهت دریافت حمایت تحصیلی)، واحد کتابخانه کودکان (استفاده از محیط بازی و دریافت خدمات از جمله پوشاک و لوازم‌التحریر)، اهدای دارو و تجهیزات مصرفی و درمانی مورد نیاز بیمار و راهنمایی بیماران جهت اسکان، قسمتی از اقدامات و فعالیت‌هایی است که در بخش خدمات حمایتی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور انجام می‌گیرد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت موسسه با فعالیت‌ها، نحوه ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش موسسه و گزارش عملکرد واحد های خدمات حمایتی بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید