سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان

دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان از تاریخ 4 الی 6 اسفند‌ماه 1395 در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. این برنامه توسط مرکز تحقیقات سرطان و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان بهداشت جهانی WHO، انستیتو آنکولوژی اروپا، انجمن بین‌المللی رادیوتراپی حین جراحی ISIORT، انجمن اروپایی آسیایی بیماری‌های پستان EURAMA، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شورای سیاست‌گذاری سلامت صدا و سیما و انجمن‌های علمی و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور برگزار شد. محورهای مورد بحث در این کنگره، اپیدمیولوژی، ریسک‌فاکتورها، پیشگیری و غربالگری، بیولوژی ملکولی و ژنتیک، تازه‌های تشخیص و مرحله‌بندی، تازه‌های‌درمانی، توانبخشی، مسائل روانی و اقتصادی-اجتماعی و سلامت معنوی بود.

دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان
در دومین روز از برگزاری این کنگره، پژوهش تحقیقاتی که با حمایت موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و دانشکده فنی دانشگاه تهران با عنوان «مدل‌سازی ریاضی سلول‌های سرطانی» انجام شده بود، در سالن کنفرانس این کنگره و در اولین پنل ارائه شد. این پروژه که توسط دکتر آرتا جمشیدی (ریاضـیدان و اسـتادیار پردیـس فنـی دانشـگاه تهـران) ارائه شد، از تابستان سال 1394 باحضور جمعی از دانشجویان نخبه کشور و به سرپرستی ایشان و دکتر کمره‌ای(رئیس پیشـین پردیس فنی دانشـگاه تهـران) و با حمایت مالی موسسه خیریه بهنام‌ دهش‌پور آغاز شد و با هدف کشف قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی حاکم بر فرآیند‌های بیماری سرطان، مدل بسازی این فرآیندها و بررسی تاثیر بیماری بر روی این ساختار و به تبع آن ارائه روش‌های تشخیصی و درمانی مفیدتر برای بهبود بیماری انجام گرفت.

دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان

هدف از این پژوهش استفاده از دانش ریاضیات برای مدل‌سازی سرطان بوده است تا با ارائه راهکارهای مؤثر در زمینه تشخیص، کنترل و حتی درمان این بیماری به واسطه همکاری مشترک پژوهشگران حوزه مهندسی با محققین پزشکی صورت گیرد.

دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان

دیدگاهتان را بنویسید