سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دومین حراج سالیانه

دومین حراج سالیانه موسسه خیریه بهنام دهش پور

دومین حراج سالیانه نگارخانه بهنام‌دهش‌پور از ابتدای اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. نفیسه امدادی مدیرنگارخانه با بیان این مطلب گفت: حراج سالیانه نگارخانه از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در محل این گالری برگزار می‌شود. این دومین تجربه ما در برگزاری حراج‌های سالیانه است. در این نمایشگاه آثار بسیاری از هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توان به کارهای اساتیدی چون؛ علی ترقی‌جاه، کارن جان‌نثاری، علی سلطانی، کامبیز‌درمبخش، عین‌الدین‌صادق‌زاده، علیرضا‌صدقدار، محمدهادی فدوی، محمدهادی فدوی، فلورا فیض‌بخش، رامش لاهیجی و …  اشاره کرد.

وی درمورد نحوه انتخاب کارها افزود: در حراج سالیانه سعی شده که تنوع محصولاتی که برای فروش گذاشته می‌شود بالا باشد. بنابراین بسیاری از آثار ازجمله تابلو‌های سبک رئال، سبک نقاشی‌خط، سبک مدرن، تابلوهای عکس و همچنین نقاشی برروی تخم شترمرغ، آلبوم، کتاب، پوستر و کارت‌پستال اساتید آتشزاد، حشمتی و صدقدار در این حراج به نمایش گذاشته می‌شود که هر فردی و با هر سلیقه‌ای می‌تواند اثر مورد نظر خود را در بین آنها پیدا کند.

مدیر نگارخانه در انتها با اشاره به اینکه درآمد حاصل از فروش بسیاری از آثار این نمایشگاه به ­طور کامل به بیماران مبتلا به سرطان اهدا شده و در مورد بقیه آثار نیز نیمی از درآمد فروش به نفع این بیماران خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در ایام هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 15 از این نگارخانه بازدید کنند.

آدرس : فرمانیه – خیابان لواسانی – کوچه جباریان(فروردین) – کوچه مسجدی – کوچه مرمری – پلاک ١٣

شماره تماس : 22208797 داخلی 111

دیدگاهتان را بنویسید