سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دومین روز اولین کنگره بین المللی شبکه ملی تحقیقات سرطان

دومین روز اولین کنگره بین المللی شبکه ملی تحقیقات سرطان

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور میزبان محققان و سازمان های غیردولتی در حوزه سرطان.
دومین روز برگزاری اولین کنگره بین المللی شبکه ملی تحقیقات سرطان (پیشگیری وتشخیص زودهنگام سرطان ها) با میزبانی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور نتایج دو پژوهش نوآورانه خود را در حوزه غربالگری سرطان پستان و مدل سازی ریاضی سلول های سرطانی آغاز کرد.
برگزاری پنل تخصصی “نقش تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه در تحقیقات و پژوهش سرطان” در کنار موضوع اصلی خود به دنبال تبیین نقش سازمان های مردم نهاد در حوزه پژوهش های سرطان بود.کنگره بین المللی شبکه ملی تحقیقات سرطان
برنامه جلسه در سه بخش ارائه شد. بخش اول با گزارش پژوهش غربالگری 500 نفر از زنان در رابطه با سرطان پستان، بخش دوم ارائه نتایج پژوهش مدل‌سازی ریاضی سلول‌های سرطانی و بخش پایانی نیز با هم اندیشی و تبادل نظر حاضرین درخصوص نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه در تحقیقات سرطان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ اجرا گردید.
پنل با سرود ملی آغاز شد. در ابتدا حسام‌الدین نراقی به نمایندگی از موسسه خیریه بهنام دهش‌پور ضمن خوش آمد گویی و معرفی موسسه برنامه پنل را آغاز کرد. در ادامه آقای دکتر محققی دبیر کنگره در مورد نقش مردم در پژوهش در سرطان صحبت کردند و در خصوص شبکه سرطان و یکپارچه سازی حرکت مردمی مواردی را یادآور شدند. سپس خانم مهرنوش خوشخونژاد (مقبل) عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی این پروژه در مورد غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در موسسه که از سال ۱۳۹۲ آغاز گردیده صحبت کردند و حاضرین سوالات خود را طرح نمودند. همچنین خانم دکتر آزاده جولایی همکار این پروژه نیز اطلاعاتی را درخصوص دستاوردها و روند پروژه اعلام کردند.کنگره بین المللی شبکه ملی تحقیقات سرطان
در قسمت دوم دکتر آرتا جمشیدی مدیر پروژه مدل سازی ریاضی سلول‌های سرطان درخصوص دستاوردهای این پژوهش که پروژه مشترک موسسه و پردیس فنی دانشگاه تهران بود صحبت کردند و هدف پروژه را آغاز تعامل و ارتباط حوزه‌های مختلف علوم بر پایه سرطان عنوان داشتند. در ادامه نیز حاضرین سوالات خود را در خصوص روند و نتایج این پروژه و کاربرد این پژوهش در روند درمان بیماری سرطان طرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید