سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

دومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان

دومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با هدف افزایش آگاهی و آموزش خود مراقبتی از سرطان  پستان با همکاری جمعی از داوطلبان موسسه و با حمایت فروشگاه روژا، روز جمعه 5 شهریور 1395 در مرکز تجاری میلاد نور برگزار شد‌.

کمپین‏‌های سلامت غالباً مجموعه‌‏هایی از ایستگاه‏‌های اطلاع‏ رسانی عمومی هستند که موسسات و یا شرکت‌ها در کنارِ برنامه‏‌های معمولِ خود، محصولاتِ چاپیِ متنوع از قبیلِ پوستر، کتابچه، بروشور و… نیز منتشر می‏‌کنند. تشکیلِ کمپین‌های سلامت استراتژی مهمی در ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری‏‌های مختلف در جامعه بوده‌‏است. به همین منظور موسسه بهنام‌دهش‌پور‌ نیز از سال‌های قبل کمپین‌های اطلاع رسانی مختلفی را به صورت ناپیوسته در زمینه بیماری سرطان و راه‌های پیشگیری از آن برگزار ‌کرده است. امسال نیز این موسسه با رویکرد برگزاری پیوسته، کمپین‌های پیشگیری «یک قدم زود تر»را برگزار می‌کند.

پیشگیری از سرطان پستان

به دلیل آمار بالای ابتلا به سرطان پستان در کشور لازم است مردم بیش‌از پیش به امر پیش‌گیری اهمیت دهند چرا که پیگیری هزینه‌های بسیار کمتری را نسبت به درمان در برخواهد داشت و تشخیص زودهنگام که در نتیجه پیشگیری و آزمایش‌های دوره‌ای لازم منجر به تشخیص زودهنگام و شانس بالای سلامت بیماران است از همین رو تصمیم برآن شد که اولین کمپین پیشگیری موسسه با موضوع سرطان پستان برگزار شود.

 22 مرداد 1395 در مجتمع تجاری ارگ کانترهای اطلاع‌رسانی به مراجعین بروشور‌ها و توضیحاتی در مورد پیشگیری و روش‌های صحیح شناسایی بیماری به افراد ارائه می‌دادند. هم‌چنین در هر کانتر یک پزشک داوطلب اطلاعات تخصصی‌تری را به مراجعین ارائه می‌داد و مشخصات افراد علاقه‌مند نیز برای شرکت در دوره «آموزشی رایگان خودآزمایی سرطان پستان » ثبت شد که تعداد این افراد به بیش از 250 نفر رسید.کمپین پیشگیری از سرطان

دومین کمپین به دلیل استقبال مردم

به دلیل استقبال گسترده بازدیدکنندگان از اولین برنامه، دومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان نیز به فاصله دو هفته 5 شهریور ماه 1395 با همراهی 25 داوطلب و با حمایت فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی روژا در مجتمع تجاری میلاد نور انجام شد؛ قرار است در ادامه 14 شهریورماه اولین دوره آموزشی خودآزمایی و غربالگری سرطان پستان در آمفی تئاتر موسسه بهنام‌ دهش‌پور برگزار شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره تلفن 22208797 داخلی 146 تماس حاصل نمایند.

کمپین پیشگیری از سرطان پستان روز جهانی سرطان پستان

در هر زمینه، برنامه‌هایی تاثیر گذار ‌خواهند بود که از انسجام بیشتری برخوردار باشند و به صورت پیوسته برگزار شوند به همین منظور برنامه کمپین‌های پیشگیری از سرطان پستان موسسه بهنام دهش‌پور در مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت. در تقویم جهانی ماه اکتبر برای بیش از ۲۵ سال است که به عنوان ماه سرطان پستان شناخته شده و در این ماه تلاش می‌شود تا درباره این بیماری اطلاع‌رسانی و برای انجام پژوهش‌های مرتبط سرمایه‌گذاری شود از این رو اختتامیه کمپین‌های موسسه بهنام‌ دهش‌پور با موضوع سرطان پستان همزمان با «روزجهانی سرطان پستان» برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید