سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

حقایق را در مورد مواد مخدر به اشتراک بگذارید، زندگی‌ها را حفظ کنید

«حقایق را در مورد مواد مخدر به اشتراک بگذارید، زندگی‌ها را حفظ کنید» موضوع روز جهانی ۲۰۲۱ مبارزه با مصرف مواد مخدر و قاچاق غیرقانونی است. 

هدف از این شعار، مبارزه با اطلاعات نادرست و به اشتراک گذاشتن حقایق مربوط به مواد مخدر است- از خطرات بهداشتی و راه حل های مقابله با مشکل جهانی مواد مخدر گرفته، تا پیشگیری مبتنی بر شواهد، درمان و مراقبت.

نوآوری سریع، برای متخصصان بهداشت و درمانِ افرادی که از داروها استفاده می‌کنند،  آنچه را که می‌توانند از طریق فناوری مبتنی بر وب، تلفن یا سیستم پستی ارائه دهند  تغییر داده است.

افزایش تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر یعنی تعداد بیشتر افراد با اختلال سوء مصرف مواد و  نیاز بیشتر به توزیع خدمات به آن ها

همه گیری، مشکلات اقتصادی فزاینده‌ای را همراه با تغییرات بنیادی در فناوری و تغییرات چشمگیر در عادات اجتماعی به ارمغان آورده است که احتمالاً در طولانی مدت بر الگوهای مواد مخدر تأثیر می‌گذارد.

تعداد موادروانگردان جدید در بازار جهانی از ۲۱۳ نوع در سال ۲۰۱۳ به ۷۱ در ۲۰۱۹ رسیده است.

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر روزی است برای به اشتراک گذاشتن یافته‌های تحقیقات ، داده‌های مبتنی بر شواهد و حقایق نجات دهنده زندگی‌. این کمپین با موضع گیری قاطعانه در برابر اطلاعات غلط و منابع غیر قابل اعتماد، همه را به پذیرش سهم خود دعوت می‌کند. در حالی که متعهد شده است که فقط داده‌های واقعی مورد حمایت علمی از مواد مخدر را به اشتراک بگذارد و جان ها را نجات دهد‌.

اطلاعات این کمپین در صفحه
www.un.org/en/observances/end-drug-abuse-day در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید