سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

یک روز شاد در کنار کودکان

در ادامه همکاری داوطلبانه بین کتابخانه کودکان و همراهان ما در کتابخانه حسینه ارشاد که در سال جدید آغاز شده است، اولین جلسه قصه خوانی برای کودکان بخش هماتولوژی بیمارستان امام حسین (ع) در هفته گذشته و با حضور نمایندگان کتابخانه حسینیه ارشاد و کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزار شد. در این جلسه، کتاب «مهمان ناخوانده» به زبان شعر برای کودکان بستری در بخش، روایت شد و داستان کتاب توسط داوطلبان کتابخانه حسینیه ارشاد براي کودکان، فضاسازي و اجرا شد. این برنامه فضای شاد و خوشایندی را برای کودکان رقم زد.
یک روز شاد در کنار کودکان
بیمارستان امام حسین (ع) از جمله بیمارستان‌های دانشگاهی است که تجهیز و بازسازی بخش شیمی‌درمانی آن توسط موسسه خیریه بهنام دهش‌پور صورت گرفته است. همکاران ما در واحد کتابخانه کودکان نیز هفته‌ای یک بار به بخش هماتولوژی اطفال این بیمارستان سر می‌زنند و تلاش می‌کنند تا ساعاتی شاد را به دور از دغدغه بیماری و درمان برای فرشته‌های عزیزمان فراهم کنند. آرزوی کودکان بر روی قلب‌های قرمز نوشته می‌شود و آرزوهای برآورده شده نیز به دستشان می‌رسد.
جهت ارتباط با واحد کتابخانه کودکان و اطلاع از فعالیت‌های این واحد می توانید طی ساعات اداری (۸-۱۵) با شماره تماس ۳-۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل نمایید.
با آرزوی بهبودی برای تمام بیماران.
یک روز شاد در کنار کودکان

دیدگاهتان را بنویسید