سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

رونمایی از امید در باغ کتاب

مراسم رونمایی از دو کتاب صوتی پر فروش در حوزه مبارزه با بیماری سرطان به میزبانی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در محل باغ کتاب تهران در حالی برگزار شد که اکثر میهمانان از این انتخاب به جا و دوست داشتنی در محیطی زیبا و البته مفید خوشحال بودند و تجربه دلچسبی را در کنار خانواده بزرگ بهنام دهش‌پور به کارنامه خیراندیشی و نیک‌خواهی خویش اضافه کردند.

دو کتاب «صبور کن» و «رهایی از میهمان‌های ناخوانده‌ام، سرطان» با حضور مولفان ، ناشران و همچنین اهالی مجموعه دوست داشتنی «واوخوان» به عنوان یک پروژه مبارک و هدفمند در تولید کتاب‌های صوتی با رعایت همه حقوق موثر در خلق اثر، و البته با حضور کتاب خوان، عماد ارغند در این مراسم رونمایی شدند و بسیاری از علاقه‌مندان ضمن خرید سی‌دی صوتی این کتاب‌ها ، اصل کتاب و به بهانه آن، سایر محصولات فرهنگی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را خریداری کردند.

رونمایی از امید در باغ کتاب

در این مراسم مثل همیشه درخت ریشه‌دار آرزوها در کنار مردم حضور داشت، قلک‌های سفالی زیبا و نقاشی شده بهنام، به دست صاحبان خود رسیدند و کمک‌های مردم خیرخواه ایران زمین، به این بهانه زیبا بیش از پیش برای کاهش آلام بیماران مبتلا به سرطان، جمع‌آوری شد.رونمایی از امید در باغ کتاب

میهمانان این مراسم ادبی و فرهنگی، میهمانانی خاص، فرهیخته و گرانمایه بودند که با حضور خود به این جمع عاشق، بهایی مضاعف دادند، مهندس حسابی در کنار جمعی از اساتید خوشنویسی کشور، چند تن از نخبگان پزشکی و ایمنی شناسی از نزدیک با این کتاب و نسخه صوتی آن آشنا شدند. استاد بنفشه خواه نیز مثل همیشه دعوت موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را پذیرفت و متواضعانه با رغم مشغله فراوان از ابتدا تا انتهای مراسم در کنارمان بود.
رونمایی از امید در باغ کتاب
رونمایی از امید در باغ کتاب
رونمایی از امید در باغ کتاب
پس از تلاوت آیاتی از قرآن، سرود ملی در باغ کتاب طنین انداز شد و مردم بسیاری کنجکاوانه به سمت مراسم و بخش اختصاصی آیین رونمایی از دو کتاب مذکور، پیش آمدند.
رونمایی از امید در باغ کتاب
سخنان مجری برنامه و معرفی راه‌های کمک به موسسه خیریه دهش‌پور توسط مدیر روابط عمومی موسسه مراسم را به سمت رونمایی کتاب اول سوق داد. آقای ارژنگی نویسنده کتاب «رهایی از میهمان‌های ناخوانده ام، سرطان» پشت تریبون حاضر شدند و از زندگی خود و فرایند مبارزه با میهمان‌های ناخوانده بدن صحبت کردند، امید، امید و امید چیزی بود که ایشان تلاش کرد به حضار منتقل کند و فریاد بزند که این یگانه راه زندگی اصیل و اصولی است.رونمایی از امید در باغ کتاب

رونمایی از امید در باغ کتاب

کتاب‌خوان این دو اثر، عماد ارغند نیز با صدای خاص و دوست داشتنی خود بخشی از هر دو کتاب را به عنوان نمادی از این پروژه مبارک، قرائت کرد و البته در بخش از سخنان خود سالن را تحت تأثیر حقایقی قرار داد که شاید باید به طلای وجود می‌نوشتیم و هر روز با خود تکرار می‌کردیم، اراده انسان برای مهار زندگی و تسلط بر عالم هستی، قدم اول برای خلق امید و آرزو و شادی است. تشویق حضار و اشک‌های معنادار انسان‌هایی والا از خانواده بزرگ موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در تصاویر ضبط شده عکاسان به راحتی نمی‌گنجید و باید حاضر بودید و این همه حس و حال خوب را از نزدیک درک می‌کردید.

رونمایی از امید در باغ کتاب

کتاب «صبوری کن» نیز توسط مترجم جوان و خوش آتیه کشور، بشیر عبداللهی رونمایی شد و ایشان بر عنصر «آگاهی» در جامعه تاکید کرد، هر چند تلخی صدایش از غم عظیمی حکایت داشت که ناشی از مطالعه بسیار کم در جامعه بود.
رونمایی از امید در باغ کتاب
حضور گروه موسیقی همسرایان امید که برای اهالی دهش‌پور، آشنا و دوست داشتنی است، در این مراسم بسیار برجسته بود و اجرای چند اثر زیبا از این هنرمندان که اکثرشان از بهبود یافتگان سرطان هستند سالن زیبای سروستان از باغ کتاب را ملکوتی کرد و به اوج برد.
رونمایی از امید در باغ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید