سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

صنعت دخانیات ۳

امسـال روز جهـانی بدون دخـانیات، پویـشی ضد تبلیـغاتی راه اندازی کـرده، که پاسـخی ست به تاکتیـک های هدفمـند، مهاجـم و قوی دخـانیات و صنـایع وابستـه، برای اینـکه بتوانند نسـل تازه ای از مصرف کننـده ها را گیر بیـاندازند.
این پویـش اطـلاعات لازم را بـرای جوانان در دسـترس قرار داده تا آسـان تر فریبـکاری های این صنعت را بشـناسند و به آن ها راهکـارهایی برای خنثـی کردن این فـریب ها نشان می دهد تا بتـوانند در مقـابل پیام های این صنـعت مقـاوم شـوند.
استـفاده از دخـانیات، عامل اصلی مرگ های قابل پیشگـیری در دنیـاست. نزدیک به ۹۰ درصـد از افرادی که دخانیـات استفـاده می کننـد، از قبل از ۱۸ سالگی شروع کرده اند. صنعت دخانیـات، مصرف کننـدگان جدیدی را جایگـزین مصرف کنـنده های در حال مرگ می کـند، پس نیـاز دارد تا کودکان را به خود وابسـته کند.
**نیکوتیـن موجـود در سیگار الکترونیـکی یک داروی بسـیار اعتـیاد آور است و مـی تواند به مغز در حال رشد کودکـان آسیب برسـاند.
**استعـمال قلیـان به اندازه سایر اشـکال مصـرف دخانیـات مضـر است.
. **دود قلـیان سمـی است. این ماده حـاوی موادی است که باعث ایجـاد سرطان می شـوند. .
**سیـگار بدون دود به معـنای این نیست که بـدون ضـرر است.
. **سیگـار کشیدن گران است و شـما با ظاهر و سلامتـی خود هزینـه آن را پرداخت می کنیـد. باعث ایجـاد بوی بد دهـان ، دنـدان های زرد ، پوست های چـروک ، ریه های ناسـالم و سیسـتم ایمنی ضعـیف می شـود.
**جـویدن تنبـاکو می تواند باعـث سرطان دهان، سست شدن و از بین رفتن دنـدان، قهوه ای شدن رنگ دنـدان، لکه های سفید و بیـماری لثه شود.

دیدگاهتان را بنویسید