سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

قهوه تلخ با طعم دلچسب حمایت

قهوه تلخ با طعم دلچسب حمایت

سرطان پروستات سومین سرطان شایع مردان در ایران است که بر اثر آن، سلول‌های بدخیم (سرطانی) در بافت‌ پروستات تشکیل می‌شوند. افزایش سن و سابقه خانوادگی بر خطر ابتلا به سرطان پروستات تأثیر می‌گذارند. سرطان پروستات با بیش از 4000 مورد جدید سالیانه جزو سرطان شایع مردان در ایران است.
هم‌زمان با برگزاری سالانه چالش بلند کردن/ کوتاه نکردن سبیل آقایان در سراسر دنیا که همه ساله با شروع ماه نوامبر تا پایان آن به منظور کمک به مشکلات پیش ‌روی سلامت مردان برگزار می‌گردد، امسال مجموعه “لمیزکافی” برای مشارکت و هم‌یاری موسسه خیریه بهنام دهش‌پور برای کمک به تامین هزینه‌های بیماران مبتلا به سرطان و اطلاع‌رسانی در مورد سلامت مردان درایران، به چالش معروف به Movember پیوست.
لمیز کافی در اقدامی یکپارچه بروشورهای پیشگیری از سرطان پروستات را در شعبه‌های خود نصب کرده و صندوق‌های کمک به این جنبش (قلک های بهنام) در تمامی شعبه‌های لمیزکافی تعبیه شده است.
قهوه تلخ با طعم دلچسب حمایت از بیماران مبتلا به سرطان حمایتی دلنشین خواهد بود. مشارکت اجتماعی با حضور و همراهی شما شکل می گیرد و این حضور در کنار مجموعه لمیز رنگی پاییزی به خود گرفته است.

قهوه تلخ با طعم دلچسب حمایت
صندوق‌های کمک به این جنبش در تمامی شعبه‌های لمیزکافی تعبیه شده است. برای اطلاع از این محل‌ها می توانید به آدرس www.lamizcoffee.com مراجعه کنید. ما به سلامتی فکر می کنیم و مراقبت از خود. شما می توانید با مراجعه به کافه های لمیز در این پویش با ما شریک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید