سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

محمد رضا جوان ۳۰ ساله

مشارکت در دارو

سهم ما از مهربانی

 ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان و نیکوکاران گرامی در تامین بخشی از هزینه های تامین داروی های مورد نیاز بیماران، پانزدهمین فراخوان مربوط به یکی از بیماران مراجعه کننده به واحد مددکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور خدمتتان اعلام می گردد.

هر کدام از ما می توانیم به سهم خود مشارکتی هر چند اندک برای تامین این هزینه ها داشته باشیم تا کمی از درد و رنج این بیماران در  مسیر درمان کاسته شود.

محمد رضا جوان ۳۰ ساله و اهل استان گیلان از سال ١۳۸۹ مبتلا به سرطان هوچکین می باشد و در حال حاضر به دلیل انجام مراحل درمان دراستان تهران سکونت دارند.

ایشان‌ در حال حاضر طبق تجویز پزشک معالج نیاز به مصرف داروی گران قیمت و خارج از تعرفه بیمه  adcetris  برای ۶ دوره و با فاصله زمانی ۲۱ روز  دارد. کل هزینه درمانی برای این دوره  مبلغ 32 میلیون تومان می باشد .

این فراخوان به منظور تامین بخشی از هزینه داروی گران قیمت و خارج از تعرفه بیمه محمد رضا  برای دوره دوم درمان  به ارزش 10 میلیون تومان  به حضور شما نیکوکاران گرامی اعلام می شود.

کمک کنم الان

بدینوسیله از شما خیرین و نیکوکاران گرامی برای همراهی در تامین هزینه داروی گرانقیمت محمدرضا دعوت می شود. شما می توانید از طریق اپلیکیشن بهنام و یا وب سایت موسسه در این فراخوان همراه شوید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی می توانید در طول ساعات اداری (۸ الی ۱۵) با شماره تماس۲۲۷۱۸۰۸۲ داخلی ۱۰۵ یا ۱۱۲ و یا با شماره سازمانی ۰۹۲۱۹۵۶۵۹۹۶ تماس حاصل نمایید.

ارزش مشارکت شما خیرین و نیکوکاران به میزان مبلغ کمک نیست، بلکه همراهی و همدلی شما در کاهش نگرانی بیماران مبتلا به سرطان دنیایی ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید